Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Balti bussifirmade vahel valitsevad lahkarvamused

    Kiviloo lausus, et Balti riikide vahelise koostöö idee on muuta kolme riigi rahvusvahelisi bussiliine teenindavad firmad konkurentsivõimeliseks ka väljaspool Balti piirkonda. Tema sõnul saab seda teha bussiliinide ühendamise teel, mille puhul iga bussiettevõte vastutaks mingi kindla liinilõigu eest.
    Kaugemas perspektiivis tähendab see Kiviloo ütlusel, et bussivedajatel tuleks üksinda teha vähem investeeringuid kui seni. Kiviloo sõnul tuleks bussifirmade vahel luua ka ühtne piletimüügisüsteem, mille järgi oleks näiteks ka Vilniuses võimalik osta pilet Tartust väljuvale Tampere liinile.
    Kiviloo sõnul otsustati Leedus, et lähiajal on kavas kolme riigi vahel sõiduplaane vahetada.
    Kiviloo ütles, et lätlased ja leedulased suhtuvad Eesti bussivedajatesse eelarvamusega, mille üks põhjus võib tema sõnul olla ka see, et siinsed bussifirmad on märksa edukamad kui nende Balti kolleegid.
    Kiviloo sõnul on Läti ja Leedu bussifirmade esindajad seni seisukohal, et rahvusvahelisi bussiliine teenindavad Eesti firmad võtavad neilt suurema koostöö korral kliendid ära. «Lätlased on seisukohal, et kui Eesti buss sõidab läbi Läti, ei tohiks ta selles riigis ühtegi reisijat peale võtta,» sõnas Kiviloo.
    Rahvusvahelisi regulaarreise korraldava ASi Mootorreisid tegevdirektor Hugo Osula ütles, et ka leedulastele ei meeldi, kui Eesti firma buss võtab Leedust reisijaid peale.
    Osula leidis, et Balti riikide koostöö rahvusvaheliste vedude korraldamisel on hädavajalik, sest üksinda on väljaspool seda piirkonda bussifirmadel väga raske läbi lüüa.
    Osula ütlusel tuleb Läti ja Leedu firmadel eestlaste tasemeni jõudmiseks investeerida märksa rohkem, kui Eesti firmadel tuli mõni aeg tagasi teha. Ta lisas, et ainuüksi üks rahvusvahelistele nõuetele vastav autobuss maksab 4,5 miljonit krooni.
    Vaatamata tulemusteta lõppenud nõupidamisele andis kohtumine Leedus lootust, et koostöö eri riikide bussifirmade vahel on siiski võimalik, kinnitas Kiviloo. Tema sõnul eeldab koostöö käivitumine nii Läti kui Leedu firmade suhtumise muutumist ning seda, et kolme riigi seadusandlus oleks ühtne, mida nõuavad ka Euroopa Liidu dokumendid.
    Järgmine töörühma kokkusaamine toimub Kiviloo teatel novembris Riias.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Järgmine eestlane viis oma frantsiisi Dubaisse
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.