• OMX Baltic−0,24%294,01
  • OMX Riga−0,01%916,63
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,61
  • OMX Vilnius0,04%1 233,52
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,27%9 252,09
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,61
  • OMX Baltic−0,24%294,01
  • OMX Riga−0,01%916,63
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,61
  • OMX Vilnius0,04%1 233,52
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,27%9 252,09
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,61
  • 09.04.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandustarkvaraturul pakutavast

Märts oli Office Professionali müügikuu. 27 paketilt veebruaris tõusis müük märtsis 124 paketini.
Märtsikuu müüginumbrid on võrreldes veebruari teistegi toodetega kasvutendentsi näidanud. Kuna arvutitootmine suurenes, suurenes ka tavaliselt iga uue arvutiga kaasas käiva Windows 95 müük.
Vana Office'i müügi vähenemine näitab ilmset huvi uue Office 97 vastu, ehk umbusklikud loobuvad plaanist soetada endale igaks juhuks vana versioon. Suuremate ostude aeg on ilmselt veel ees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Märtsis lõppenud Adobe toodete legaliseerimiskampaania koos allahindlusega on kergitanud TOP 20 hulka ka Adobe tooteid. Kampaania käigus kerkisid ka Pagemakeri ja Photoshopi müüginumbrid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele