Hondasid müüva ASi Veho Eesti juht Mart Kõpper rääkis, et uute autode müügi kasvule on kaasa aidanud üha paremad liisingutingimused, mistõttu inimesel on kasulikum osta uus auto.
Raivo Sternfeld ASist Nissan Balti rääkis, et müügitulemusi mõjutab ka uute firmade loomine.
Pealegi suureneb autoostmine alati kevadel ja sügisel, lausus Kõpper.
Mercedes-Benzi sõidukeid importiva ASi Silberauto juht Arno Sillat ütles, et kui odavamate ning mitte spetsiaaltellimuste peale kokkupandavate autode müügihulk suvel väheneb, siis kallimate ja valdavas osas kliendi esitatud spetsiaaltellimusega autode müük suvel ei lange.
Põhjuseks tõi Sillat selle, et kui inimene tellib kevadel endale uue auto, siis ta saab selle kätte ligi kolme kuu pärast. Seega pole Mercedes-Benzi klassi autode puhul oluline omada kohapeal suurt ladu.
Mart Kõpper lisas, et autode müügi puhul on kindlasti oluline, et oleks võimalus autosid kohapeal hoida, et see kliendile kohe kätte toimetada.
Raivo Sternfeldi sõnul on tema sõnul 85 protsenti uute autode soetajatest firmad ning ülejäänud eraisikud.
Arno Sillat lausus, et paljude autofirmade müügiarvudes võivad kajastuda peale kohapeal müüdud autode ka oma Läti ja Leedu diilerite kaudu müüdud autod.
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
3
Testi, kas oled targem kui Luik ja Rõtov
Viimased uudised
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Lisatud Saaremaa ettevõtete TOP
“Pakuti huvitavat võimalust, haarasin kinni“
Tagasi Äripäeva esilehele