Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Adavere lükkas käima reklaamiratta
Ligi 400 000kroonise reklaamieelarvega loodab Adavere lihatööstus ajada läbi selle aasta lõpuni. Eelarvesse mahuvad peale lausreklaami ka mitmete toiduainete valdkonna professorite ja teadlaste nõuanded. Reklaamitakse nii konkreetseid tooteid kui lihatoodete valdkonda tervikuna.
Nukke märkis, et Adavere lihatööstus on nüüdseks kaotanud oma toodetes lisaained, nagu jahu jms, ning on läinud üle ligi kaks korda kallimate täislihatoodete valmistamisele.
Pärast seda, kui Adavere lihatööstus otsustas veebruaris Saksa tehnoloogide retseptide alusel hakata välja töötama oma uut toodangut, tekkisid ettevõttel märtsis ja aprillis ajutised makseraskused tootjate ees. Nii Nukke kui lihatootjad kinnitasid aga hiljuti, et mais on vanad võlad tasutud.
Nukke lisas, et sakslased on andnud oma nõusoleku uute lihatoodete väljatöötamisel Adavere lihatööstust finantsiliselt abistada, toetust on lubatud ka käimasolevale reklaamikampaaniale.
Viimasel kuul on Adavere lihatööstuse toodangu maht suurenenud 25--28 tonnilt 45 tonnile nädalas. Aprillis ulatus ettevõtte tootmiskasum 800 000 kroonini.