• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 29.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suured ostuorderid viisid börsi üles

Investorite huvi Tallinna börsil kaubeldavate aktsiate vastu on endiselt ebastabiilne. Aeg-ajalt üksikute aktsiate vastu tekkiv huvi võib ühel päeval viia börsi arvestatavalt ülespoole. Ostuorderi täitmisel huvi langeb aga taas, suutmata tekitada börsil suuremat hoovust.
Eilset päeva Tallinna börsil ilmestasid paar suuremat ostuorderit Hansa- ja Ühispanga aktsia vastu. Ühispanga aktsia päevakäive ulatus registreeritud 36 tehingus 14,29 mln kroonile ja Hansapanga aktsia käive 53 tehingus 12,67 mln kroonile. Tekkinud ostusurve kergitas ka mõlema aktsia hinda -- Ühispanga aktsia tõusis 3,01%, 51,4 kroonile ja Hansapanga aktsia 1,71%, 127,65 kroonile.
Börsi vabaturul oli 3,87 mln krooniga eile ülekaalukalt enimkaubeldud EVP. Kiiret langust jätkas EMV aktsia, kukkudes eile 4,35%, 550 kroonile. Võrreldes aprilli lõpu hinnaga 900 kr tasemel, on langus olnud ca 40%.
ÄP üldindeks tegi eile põhiliselt Hansa- ja Ühispanga toel 0,66protsendise tõusu 763,14 punktile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele