• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.08.97, 01:00

Kärevere silla ehitaja selgub lähipäevil

TREF pakub välja, et jõemuda jms veetakse minema jõepraamidega ning asemele tuuakse liiv samuti praamidega, selgitas maanteeameti teedeosakonna sildade peaspetsialist Linno.
Kuna jõetransport on autotranspordist odavam, teeb see ka pakkumuse odavamaks.
Tartu ärimehele Rein Kilgile kuuluva OÜ Laevatöö juhatuse liige Aare Käära kinnitas, et Laevatöö on saanud TREFiga põhimõttelise kokkuleppe rakendada töös nende praame.
«Vastavalt teisaldatava pinnase kogusele ja tähtajale oleme suutelised välja panema viis-kuus praami,» rääkis Käära.
Jaan Linno märkis, et ehituskomisjon pole oma lõplikku otsust silla ehitaja suhtes veel teinud. Kärevere silla ja sellele pealesõiduteede ehituskonkursil osaleb kokku kaheksa ettevõtet 18 pakkumusega. Linno ei soostunud konkureerivate firmade nimesid nimetama.
Eesti tuntud sillaehitaja ASi Via Pont direktori Väino Hallikmägi sõnul osales ettevõte konkursil kaheksa variandiga. «Meie pakkumused olid vahemikus 26 kuni 45,5 miljonit krooni,» lisas Hallikmägi. Via Pont on alates 1990. aastast remontinud või ehitanud ligi 30 silda.
Linno sõnul alustatakse tänavu Kärevere silla muldkeha ehitust. Uus, üle 100 meetri pikk sild tuleb praegusest paarkümmend meetrit allavoolu. «Silla ehitus liiklust vanal sillal häirima ei hakka,» lausus Linno. Ta prognoosis, et uus sild valmib 1999. aasta sügisel. «Kõik sõltub sellest, kui palju silla ehituseks raha eraldatakse,» lisas ta. Linno sõnul võib uue silla üldmaksumuseks kujuneda umbes 32 miljonit krooni.
Tallinna--Tartu kiirtee töörühm kiitis mai algul heaks maanteeameti taotluse eraldada järgmise aasta riigieelarvest 155 miljonit krooni pakilisemateks töödeks tulevasel kiirteel.
Kärevere silla ja sellele pealesõiduteede ehitamiseks oli planeeritud 55 miljonit krooni, Jüri--Vaida teelõigu lõpetamiseks 50 miljonit krooni ja Mäo ümbersõidu väljaehitamiseks 50 miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele