• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    VPS tervitab ja teenindab klienti

    Voice Processing System peaks eesti keeles kõlama kui automaatne kliendi häälega juhtimise süsteem. See on koledalt kohmakas nimetus, sellepärast nimetame seda lihtsalt VPSiks. Süsteemil on hulganisti funktsioone, millest põhilised on:
    - automaatsekretär
    - klienditeenindus
    - kõnepost
    - intervjuu
    - kolmekeelne menüü
    - individuaalne programm
    - teavitamine teate saabumisest
    - faksi detektor
    - kõne salvestus
    - pidupäevade tervitused
    Süsteemi programmeerimisel on võimalik teda kujundada just vastavalt tarbija vajadustele. Võimalusi on palju.
    Kujutame ette, et helistate firmasse, millel on VPS. Oletame, et esimesel liinil on automaatsekretär. Esiteks laseb süsteem valida keele. Tuleb ära märkida, et süsteem reageerib ainult toonvalimissignaalile. Selle järel satute menüüsse, milles valite välja vajaliku. Näiteks:
    Sellest menüüst lähete üle allmenüüsse, kus pakutakse sama skeemi järgi töötajate nimesid.
    Näiteks:
    härra Tormas valige 1
    härra Kuusk valige 2
    proua Bergman valige 3
    Vajaliku inimese kättesaamiseks jääb ainult vajutada klahvile. Kui abonenti momendil pole, võimaldab süsteem vastavalt individuaalsele programmile
    Näiteks:
    I minna algmenüüsse;
    II võtta ühendust teise abonendiga;
    III jätta teade abonendi postkasti;
    IV jätta teade firma üldisele automaatvastajale;
    V saata faks (faksi detektor suunab automaatselt faksile);
    VI lõpetada ühendus.
    Kui te oleks algmenüüs vajutanud nelja, siis oleksite sattunud intervjuusse. Intervjuu on kasulik mitmes valdkonnas (töölevõtt, küsitlus, tellimuste vastuvõtt jne), võimaldades säästa aega ja tööjõudu. Intervjuu küsimusi võib salvestada kuni 10. Vastuseks antud aeg on ka vabalt programmeeritav.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Värska kuurorti juht: ettevõtte elushoidmiseks prognooside tegemine on muutunud ajaraisuks
Turismisektor on küll rasketest aegadest karastunud, aga elada tuleb päev korraga, kirjutab Värska Kuurortravikeskuse juht Vello Saar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Turismisektor on küll rasketest aegadest karastunud, aga elada tuleb päev korraga, kirjutab Värska Kuurortravikeskuse juht Vello Saar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Suured kasvufirmad vedasid USA turgude taastumist
USA aktsiaturud lõpetasid tänase kauplemispäeva tubli tõusuga, millele aitas kaasa Apple’i, Tesla ja teiste suurte kasvuaktsiate kallinemine. Optimismi aitasid taastada tugevad jaemüüginumbrid, vahendab Reuters.
USA aktsiaturud lõpetasid tänase kauplemispäeva tubli tõusuga, millele aitas kaasa Apple’i, Tesla ja teiste suurte kasvuaktsiate kallinemine. Optimismi aitasid taastada tugevad jaemüüginumbrid, vahendab Reuters.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Netflix koondas tulude langemise tõttu 150 inimest
Netflix koondas töötajad vaid kuu aega pärast seda, kui teatas, et kaotas esimest korda viimase kümnendi jooksul tellijaid.
Netflix koondas töötajad vaid kuu aega pärast seda, kui teatas, et kaotas esimest korda viimase kümnendi jooksul tellijaid.
Soome analüüs: koroonatoetus tõstis kahjumlikke firmasid plussi
Koroonatoetused tõid mõned kahjumlikud ettevõtted tagasi kasumisse, kuid aeglustasid majanduse moderniseerumist, võtab Kauppalehti kokku Soome Majandusuuringute Instituudi ehk Etla uuringu tulemused.
Koroonatoetused tõid mõned kahjumlikud ettevõtted tagasi kasumisse, kuid aeglustasid majanduse moderniseerumist, võtab Kauppalehti kokku Soome Majandusuuringute Instituudi ehk Etla uuringu tulemused.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.