• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 21.08.97, 01:00

VPS tervitab ja teenindab klienti

Voice Processing System peaks eesti keeles kõlama kui automaatne kliendi häälega juhtimise süsteem. See on koledalt kohmakas nimetus, sellepärast nimetame seda lihtsalt VPSiks. Süsteemil on hulganisti funktsioone, millest põhilised on:
- automaatsekretär
- klienditeenindus
- kõnepost
- intervjuu
- kolmekeelne menüü
- individuaalne programm
- teavitamine teate saabumisest
- faksi detektor
- kõne salvestus
- pidupäevade tervitused
Süsteemi programmeerimisel on võimalik teda kujundada just vastavalt tarbija vajadustele. Võimalusi on palju.
Kujutame ette, et helistate firmasse, millel on VPS. Oletame, et esimesel liinil on automaatsekretär. Esiteks laseb süsteem valida keele. Tuleb ära märkida, et süsteem reageerib ainult toonvalimissignaalile. Selle järel satute menüüsse, milles valite välja vajaliku. Näiteks:
Sellest menüüst lähete üle allmenüüsse, kus pakutakse sama skeemi järgi töötajate nimesid.
Näiteks:
härra Tormas valige 1
härra Kuusk valige 2
proua Bergman valige 3
Vajaliku inimese kättesaamiseks jääb ainult vajutada klahvile. Kui abonenti momendil pole, võimaldab süsteem vastavalt individuaalsele programmile
Näiteks:
I minna algmenüüsse;
II võtta ühendust teise abonendiga;
III jätta teade abonendi postkasti;
IV jätta teade firma üldisele automaatvastajale;
V saata faks (faksi detektor suunab automaatselt faksile);
VI lõpetada ühendus.
Kui te oleks algmenüüs vajutanud nelja, siis oleksite sattunud intervjuusse. Intervjuu on kasulik mitmes valdkonnas (töölevõtt, küsitlus, tellimuste vastuvõtt jne), võimaldades säästa aega ja tööjõudu. Intervjuu küsimusi võib salvestada kuni 10. Vastuseks antud aeg on ka vabalt programmeeritav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele