Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
VPS tervitab ja teenindab klienti
Voice Processing System peaks eesti keeles kõlama kui automaatne kliendi häälega juhtimise süsteem. See on koledalt kohmakas nimetus, sellepärast nimetame seda lihtsalt VPSiks. Süsteemil on hulganisti funktsioone, millest põhilised on:
- automaatsekretär
- klienditeenindus
- kõnepost
- intervjuu
- kolmekeelne menüü
- individuaalne programm
- teavitamine teate saabumisest
- faksi detektor
- kõne salvestus
- pidupäevade tervitused
Süsteemi programmeerimisel on võimalik teda kujundada just vastavalt tarbija vajadustele. Võimalusi on palju.
Kujutame ette, et helistate firmasse, millel on VPS. Oletame, et esimesel liinil on automaatsekretär. Esiteks laseb süsteem valida keele. Tuleb ära märkida, et süsteem reageerib ainult toonvalimissignaalile. Selle järel satute menüüsse, milles valite välja vajaliku. Näiteks:
Sellest menüüst lähete üle allmenüüsse, kus pakutakse sama skeemi järgi töötajate nimesid.
Näiteks:
härra Tormas valige 1
härra Kuusk valige 2
proua Bergman valige 3
Vajaliku inimese kättesaamiseks jääb ainult vajutada klahvile. Kui abonenti momendil pole, võimaldab süsteem vastavalt individuaalsele programmile
Näiteks:
I minna algmenüüsse;
II võtta ühendust teise abonendiga;
III jätta teade abonendi postkasti;
IV jätta teade firma üldisele automaatvastajale;
V saata faks (faksi detektor suunab automaatselt faksile);
VI lõpetada ühendus.
Kui te oleks algmenüüs vajutanud nelja, siis oleksite sattunud intervjuusse. Intervjuu on kasulik mitmes valdkonnas (töölevõtt, küsitlus, tellimuste vastuvõtt jne), võimaldades säästa aega ja tööjõudu. Intervjuu küsimusi võib salvestada kuni 10. Vastuseks antud aeg on ka vabalt programmeeritav.