• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 26.09.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu kiirtee saab taotletust vähem raha

Maanteeameti peadirektori asetäitja Aleksander Kaldase sõnul on Kärevere silla ja selle pealesõiduteede ehitamiseks riigieelarvest ette nähtud 53,5 miljonit krooni. «See rahuldab meid,» ütles ta. Kaldas lisas, et silla peatöövõtjaga ASiga EMV on leping juba sõlmitud.
«Käivad ettevalmistustööd, milleks oli tänavu eraldatud kuus miljonit krooni,» kirjeldas Kaldas praegust olukorda sellel maanteelõigul. Kärevere sild peab valmima 1999. aasta suveks.
Jüri--Vaida teelõigu jätkamiseks on eelarveprojekti järgi kavas eraldada 38 miljonit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Taotlesime 49,8 miljonit,» tõdes Jüri Kaldas. «Püüame eraldatuga siiski välja tulla.»
Mäo ümbersõidu ehitamiseks taotles maanteeamet järgmiseks aastaks 50 miljonit krooni. «Eelarveprojektis pole selle rea peal sentigi,» lausus Kaldas. «Seega tuleval aastal seal töödega alustada ei saa.»
Teede- ja sideministeeriumi nõuniku Väino Soonikese sõnul on isegi hea, et Mäo ümbersõiduks pole raha ette nähtud, sest praegu ei ole veel selgeks vaieldud, kust peaks ümbersõit täpselt kulgema.
Järva maavanem Arvo Sarapuu ütles, et Mäo kandis elavad inimesed ja ettevõtjad tahavad võimalikult ruttu teada saada, millal määravad eksperdid kindlaks Mäo ümbersõidu trassi.
«Kuni trassi pole, ei saa me praktiliselt tegeleda maakorraldusega,» lausus Järva maavalitsuse planeerimise ja ehituse osakonna juhataja Henn Sokk.
Maanteeameti tehnokeskuse arendusdirektori Jüri Kirotame sõnul tahetakse Mäo ümbersõidu trass kindlaks määrata sellel talvel. Ta lisas, et ümbersõidu võimalike variantide ehituslik ekspertiis on lõpukorral, sellele järgnevad tasuvusarvestused.
Tallinna--Tartu--Luhamaa kiirtee töörühm otsustas eile, et ideekavandeid Mäo ümbersõidu kohta saab esitada kuni oktoobri lõpuni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele