• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tartu kiirtee saab taotletust vähem raha

    Maanteeameti peadirektori asetäitja Aleksander Kaldase sõnul on Kärevere silla ja selle pealesõiduteede ehitamiseks riigieelarvest ette nähtud 53,5 miljonit krooni. «See rahuldab meid,» ütles ta. Kaldas lisas, et silla peatöövõtjaga ASiga EMV on leping juba sõlmitud.
    «Käivad ettevalmistustööd, milleks oli tänavu eraldatud kuus miljonit krooni,» kirjeldas Kaldas praegust olukorda sellel maanteelõigul. Kärevere sild peab valmima 1999. aasta suveks.
    Jüri--Vaida teelõigu jätkamiseks on eelarveprojekti järgi kavas eraldada 38 miljonit krooni.
    «Taotlesime 49,8 miljonit,» tõdes Jüri Kaldas. «Püüame eraldatuga siiski välja tulla.»
    Mäo ümbersõidu ehitamiseks taotles maanteeamet järgmiseks aastaks 50 miljonit krooni. «Eelarveprojektis pole selle rea peal sentigi,» lausus Kaldas. «Seega tuleval aastal seal töödega alustada ei saa.»
    Teede- ja sideministeeriumi nõuniku Väino Soonikese sõnul on isegi hea, et Mäo ümbersõiduks pole raha ette nähtud, sest praegu ei ole veel selgeks vaieldud, kust peaks ümbersõit täpselt kulgema.
    Järva maavanem Arvo Sarapuu ütles, et Mäo kandis elavad inimesed ja ettevõtjad tahavad võimalikult ruttu teada saada, millal määravad eksperdid kindlaks Mäo ümbersõidu trassi.
    «Kuni trassi pole, ei saa me praktiliselt tegeleda maakorraldusega,» lausus Järva maavalitsuse planeerimise ja ehituse osakonna juhataja Henn Sokk.
    Maanteeameti tehnokeskuse arendusdirektori Jüri Kirotame sõnul tahetakse Mäo ümbersõidu trass kindlaks määrata sellel talvel. Ta lisas, et ümbersõidu võimalike variantide ehituslik ekspertiis on lõpukorral, sellele järgnevad tasuvusarvestused.
    Tallinna--Tartu--Luhamaa kiirtee töörühm otsustas eile, et ideekavandeid Mäo ümbersõidu kohta saab esitada kuni oktoobri lõpuni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.