• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 06.10.97, 01:00

Norra Schibsted ostis Kanal 2 aktsiaid

Norra suurim meediagrupp Schibsted ASA sõlmis reedel 3,5 miljoni dollarilise lepingu telekompanii Kanal 2 aktsiate omandamiseks.
Schibsted ostab Kanal 2 emafirma ASi Taska teiste välisinvestorite aktsiad, suurendades oma osalust Kanal 2-s seniselt 27 protsendilt ligi 80 protsendile, teatas Schibsted.
«Schibstedi osalemine aktsionärina Kanal 2-s viimase kahe aasta jooksul on olnud huvitav ja meeldiv. Me usume, et tunneme seda firmat, Eestit ja Eesti teleturgu piisavalt hästi, et suurendada oma osalust,» ütles Schibstedi asepresident Jan Erik Knarbakk.
«Meie partnerlussuhted Kanal 2 peadirektori ja kogu personaliga on olnud väga head. Meie arvates on telekanali tulevik paljulubav,» ütles Knarbakk.
Schibsted on olnud 1993. aastal asutatud Kanal 2 aktsionär alates 1995. aastast.
Seaduse kohaselt ei omanda Schibsted aktsiaostuga kontrolli firma üle. Norra meediakompanii hääleõigus Kanal 2-s on praegu 49,5 protsenti ning ülejäänud 50,5 protsenti häältest jäävad firma asutaja Ilmar Taska kontrolli alla.
Schibsted on üks Norra suuremaid meediagruppe, mis ühendab ajalehti, televisiooni ja multimeediat. BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele