• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ford ja Opel veavad second-hand-turgu

    Septembrikuus registreeriti riiklikus autoregistrikeskuses esmaselt 16 mootorratast, 3773 sõiduautot, 523 veoautot, 23 autobussi ja 199 haagist. Võrreldes augustiga on esmaste registreerimiste arv jälle pisut kasvanud. Endiselt moodustavad neljandiku sõiduautode esmaregistreerimistest uued autod.
    Esmaregistreerimiste TOP 10s esimese kolme osas muudatusi ei ole: esimene Ford -- 540, teine Opel -- 388 ja kolmas Volkswagen -- 357 sõiduautoga. Neljandale kohale on taas tõusnud Mazda -- 276, augusti neljas Honda on aga septembris langenud viiendaks 274 sõiduautoga. Kuuendal kohal on BMW -- 256, seitsmes Nissan -- 254 autoga. Kaheksandal ja üheksandal kohal on eelmise kuuga võrreldes kohad vahetanud Toyota -- 251 ja Audi -- 182. Kümnes on endiselt Mercedes -- 179 sõidukiga.
    Veoautodest võeti septembris arvele kõige rohkem Forde -- 92, järgnevad Volkswagen -- 72 ja Scania 55 veokiga.
    Esmaregistreerimiste koguarvu poolest on ARK büroodest seekord esikohal Harju büroo 1050 registrikandega, teine Tartu büroo -- 1021 ja kolmas Tallinna büroo -- 921 esmaregistreerimisega. Sõiduautosid võeti septembris arvele enim Tartu büroos -- 911, veoautosid Tallinna büroos -- 182.
    1. oktoobri seisuga on Eestis arvel 5251 mootorratast; 422 821 sõiduautot, millest 372 084 moodustavad eramasinad; 75 306 veoautot, millest 30 936 on eraveokid; busse on arvel 6569 ja haagiseid 32 125.
    44% kõigist sõiduautodest on arvel Harju maakonnas koos Tallinna linnaga, kõige vähem on sõidukeid arvel väikseimas maakonnas Hiiumaal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: USAs hakkavad intressimäärad tõusma, euroala passib
Praeguse prognoosi järgi Euroopa Keskpank eesoleva kahe aasta jooksul intressimäärasid ei muuda, küll aga lõpetatakse selle aasta märtsis pandeemia mõjude leevendamiseks mõeldud täiendavad suuremahulised varaostud, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Praeguse prognoosi järgi Euroopa Keskpank eesoleva kahe aasta jooksul intressimäärasid ei muuda, küll aga lõpetatakse selle aasta märtsis pandeemia mõjude leevendamiseks mõeldud täiendavad suuremahulised varaostud, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Investeerimistees – mis bürokraatia see veel on?
Minu lõppenud konverentsil oli karune maik juures ning aasta investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi soovitas selles situatsioonis investoritel lähinädalatel oma portfell ja investeerimisteesid kriitilise pilguga üle vaadata.
Minu lõppenud konverentsil oli karune maik juures ning aasta investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi soovitas selles situatsioonis investoritel lähinädalatel oma portfell ja investeerimisteesid kriitilise pilguga üle vaadata.
Toomas Taube: taasiseseisvunud Eestis sai tööõigus ühena esimestest uue seaduse
Vaid kolm päeva pärast Eesti Vabariigi põhiseaduse vastu võtmist rahvahääletusel juunis 1992 jõustus töölepingu seadus. Mitu olulist seadust, nagu näiteks asjaõigusseadus, tsiviilseadustiku üldosa seadus ja võlaõigusseadus, hakkasid kehtima oluliselt hiljem, kirjutab erilehes Juubel advokaadibüroo Walless partner ja vandeadvokaat Toomas Taube.
Vaid kolm päeva pärast Eesti Vabariigi põhiseaduse vastu võtmist rahvahääletusel juunis 1992 jõustus töölepingu seadus. Mitu olulist seadust, nagu näiteks asjaõigusseadus, tsiviilseadustiku üldosa seadus ja võlaõigusseadus, hakkasid kehtima oluliselt hiljem, kirjutab erilehes Juubel advokaadibüroo Walless partner ja vandeadvokaat Toomas Taube.
Saksa energiahiid tahab Eesti vetesse rajada hiiglaslikku meretuuleparki
Saksa energiakontsern RWE tahab Saaremaa lähistele rajada kuni 2120 MW võimsusega avamere tuuleparki ja vesinikutehast.
Saksa energiakontsern RWE tahab Saaremaa lähistele rajada kuni 2120 MW võimsusega avamere tuuleparki ja vesinikutehast.