• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendikeskes büroos peab külastaja saama mugavalt istuda

    Et klient saaks büroos aeganõudvamaid asju ajades kindlasti istuda, on tähtis mitmest aspektist. Ta tunneb, et tema eest hoolitsetakse, istudes on ta mugavam ja rahulikum. Teisest küljest mõjub seisev klient teenindajale ahistavalt ning suhtlemiskvaliteet langeb tunduvalt.
    Klient tunneb istudes ennast hästi aga siis, kui suhtlemisdistants ei jää liiga kaugeks, tool on meeldivast materjalist ning mugav nii istumiseks kui püstitõusmiseks.
    Tool peaks olema piisavalt avar. Samas kõrge suletud tool kasvatab psühholoogilist turvatunnet siis, kui kliendi selja taga on inimesi, toimub liikumine, avatud on uks või aken.
    Palju positiivseid hinnanguid on saanud «suhteliselt» avatud-suletud peaosaga pöördtööl. Klient tunneb selles ennast väga mugavalt, sest ta saab liikuda, oma asendit muuta. Ratastega tool peaks olema piisavalt raske, et see istumisel paigast ei nihkuks.
    Meeles tuleb pidada, et klient peaks saama oma jalad istudes mugavalt asetada.
    Klient peab tundma, et ta on vähemalt sama tähtis kui teenindaja. Negatiivse näitena võib tuua vägagi levinud ebamugava klienditooli ja ülimugava kõrge seljatoega ratastega firmaesindaja tooli. Millise sõnumi saab selliselt juhul klient?
    Väga tihti on ruumis kaks klienti, sellepärast peetakse standardiks kahte istekohta. Loomulikult on kliendil ka veel midagi käes ja selle paigutamiseks peaks olema ettenähtud koht.
    Teenindaja peaks mõjuma laua taga kliendile «avatuna» -- ei mingeid suletud elemente tema ümber. Hästi mõjuvad voolujoonelised laua kontuurid. Klient võib istuda teenindaja suhtes ka positsioonis «üle nurga», mis soodustab asjalikku vestlust. Ebamugav on aga positsioon, kus klient istub küljega vastu lauda, välja arvatud pöördtooli puhul. Tähtis on veel, mida näeb klient teenindaja selja taga -- talle meeldib ilu ja kord, seepärast ei tohiks paista mingeid isiklikke asju.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheline või punane – potjomkinlus peab lõppema
Äbarik ja kiirustades tehtud punaste jalgrattaradade projekt pealinnas näitab ainuvõimule omaste võtete jätkumist uutes värvides, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äbarik ja kiirustades tehtud punaste jalgrattaradade projekt pealinnas näitab ainuvõimule omaste võtete jätkumist uutes värvides, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Euroopa aktsiad näitavad täna tugevust
Euroopa aktsiaturud olid täna tõusmas, sest reisifirmade taastumine ning USA turgude tugevus aitasid leevendada Hiina majanduse aeglustumisega seotud muresid, vahendab Reuters.
Euroopa aktsiaturud olid täna tõusmas, sest reisifirmade taastumine ning USA turgude tugevus aitasid leevendada Hiina majanduse aeglustumisega seotud muresid, vahendab Reuters.
Töötajaid pole! Ettevõtjad küsivad rohkem välismaalasi ja vaatavad peeglisse
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Probleemid, millega kasvada soovivad e-poed peavad täna tegelema
Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi esile e-kaubanduse metsikult kiirelt kasvanud mahud ning kaasuvad probleemid, millega e-kauplejad peaksid tegelema, et püsida kiire kasvu kursil.
Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi esile e-kaubanduse metsikult kiirelt kasvanud mahud ning kaasuvad probleemid, millega e-kauplejad peaksid tegelema, et püsida kiire kasvu kursil.