• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 21.11.97, 00:00

Nissan Patrol sai sõiduautolikuma välimuse

Mootor:- 2825 cm³, R6, turbodiisel
Võimsus:- 130 hj
Pikkus:- 4965 mm
Laius:- 1930 mm
Kõrgus:- 1855 mm
Teljevahe:- 2970 mm
Pöördering:- 12,2 m
Tühimass:- 2190 kg
Kohti:- 5 või 7
- Järgmisel aastal jõuab Eesti turule Nissani maastikuauto Patrol uus mudelipõlvkond. Kui vana, alates 1988. aastast toodetud Patrol jättis kohe esmapilgul tänu oma nurgelisele kujule «tigeda» maastikuauto mulje, siis uus Patrol kaldub oma väliskujus samasse suunda Toyota LandCruiseri, Nissan Terrano või Land Rover Freelanderiga, olles rohkem tänavaauto moodi. Sõiduautolikum välimus pole väidetavalt auto maastikuomadusi siiski halvendanud, pigem vastupidi.
Nissani eesmärki -- saavutada uue mudeli abil märgatavalt oma turuosa suurenemine maastikuautode konkurentsis -- näitab ka see, et uut mudelit esitleti esmalt Euroopas (septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel) ja alles seejärel hiljutisel Tokio autonäitusel
Uue, järjekorras viienda põlvkonna Patrol GRi jõuallikaks on 2,8-liitrise töömahuga kuuesilindriline turbodiiselmootor. 2,8-liitrine mootor oli Euroopa Patroli ostjate seas ka seni populaarseim, uus mootor sai 13 hj lisavõimsust ja kasutab oma võimsust paremini madalatel pööretel.
Patrol GR läheb tootmisse nii lühendatud teljevahega kolme- kui normaalsuuruses viieukselise mudelina. Senitoodetud Patroliga võrreldes on uustulnuk «kasvanud» nii seest kui väljast. Uus viieukseline mudel on 120 mm pikem ja 65 mm kõrgem kui vana mudel.
Sama moodi on kasvanud ka kolmeukselise mudeli mõõtmed -- pikkuses 120 mm, laiuses 40 mm, kõrguses 50 mm võrra. Laius ja teljevahe jäid samaks nii kolme- kui viieukselisel mudelil. Sõltuvalt modifikatsioonist mahutab Patrol 5 või 7 reisijat.
Auto on muutunud eelkäijaga võrreldes jäigemaks, näiteks katusel asuvale pakiraamile võib paigutada nüüd kuni 200 kg raskuse lasti. Autole võib järgi haakida kuni 3500 kg (piduritega) või kuni 750 kg (piduriteta) kaaluva järelhaagise.
Lisaks välimusele on ka sisemus muutunud sõiduautolikumaks, ilmselt on selle kujundamisel saadud mõnevõrra eeskuju USA autodelt.
Neljarattaveolist Patrolit saab kasutada ka kaherattaveolisena, siis kantakse veojõud üle tagaratastele.
Patroli varustusse kuuluvad ABS-pidurid, kaks turvapatja, immobilaiser.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele