• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas hinnavahe teid mõjutab?

    Praegu kasutame Statoili teenust, sest maksetingimused on vastuvõetavad ja määrab kvaliteet.
    Vahetaksin tanklaketti siis, kui teise pakutav on oluliselt parem ja ma olen selles veendunud. Kui bensiini hind oleks stabiilselt liitri kohta 10--20 senti odavam, siis mõtleks küll vahetada, aga see peaks olema stabiilselt nii. Kui mõni hakkab aeg-ajalt päevakaupa «solkima», siis seda ei jõua keegi jälgida. See häiriks rohkem ning tekitaks peavalu endale ja raamatupidamisele. Aga arvata võib, et nad omavahel ikkagi korrigeerivad neid hindu ning see viis senti siia-sinna ei muuda asja.
    Ei mõjuta. Põhjus on väga lihtne: meie oleme Neste klient ja Neste on meie klient. Teoreetiliselt oleks hinnaga mängides meid võimalik ära meelitada ilmselt küll. Aga sõltub sellest, milline see hinnavahe siis on ja kui suureks see summa aasta peale peaks kujunema.
    Praegused märgid ei ole seda keelt rääkinud, et need vahed nii väga suured oleksid, ehk kvaliteetjaamad on enam-vähem samas hinnakategoorias ja kuskilt nurgatagusest ei julge niikuinii ostma minna. Ühesõnaga -- nii kaua, kuni kvaliteetjaamad reguleerivad oma hindu võrdeliselt, siis ei ole ju mitte mingisugust vahet.
    Kui nüüd töösõitudest rääkida, siis aeg on minu erialal kallim kui see bensiini hinnavahe. See sunnib valima mugavama lähima bensiinijaama, mis jääb soovitavalt paremale poole teed. Ja kuna tankimisi võib päris ootamatult tulla ning paagitäis bensiini maksab ikkagi päris palju raha, siis kasutan bensiinikaarti. Seejuures oman mitme firma kaarte. Kui on tegemist töösõiduga, siis maksab see, kus tanklas ma vähem aega kaotan.
    Kui ma aga puhkusel olen või välismaal ringi sõidan näiteks, siis ma vaatan küll neid hindu ja tangin seal, kus on soodsam.
    Me ei vali tanklate va-hel, sest meil on leping Eesti Statoiliga. Muidugi -- see hind, mis on Statoili hinnakirjas, võib olla küll natuke kõrgem, aga lepinguga kaasneb allahindlus.
    Kui me vahetamismõtteid mõlgutame, siis teised kütusefirmad peavad midagi oluliselt paremat pakkuma. Kui hinnavahe kõiki soodustusi arvestades 10 protsendi juurde juba hakkab minema, siis hakkaksime ehk kaaluma. Momendil on ka Pärnus väiketanklaid, kus on 20sendine soodsam moment hinnakirjas olemas, aga lepinguid teades ei tule ka suurte kettide tegelikud hinnad kliendile kallimad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Naftaturgu suunab 61aastase inseneri käsi
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Heiki Einpaul: kõige kõvema kisaga pole alati kõige suurem probleem
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Endised kolleegid läksid Ukraina hanke pärast kaklema
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.