Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Michelin leiutas Balti- ja Põhjamaadele uue rehvi
Mõõdud:
145/80 R13 75Q, 155/80 R13 79Q, 165/80 R13 83Q
155/70 R13 79Q, 165/70 R13 79Q, 175/70 R13 82Q
175/70 R14 84Q, 185/70 R14 88Q
175/65 R14 82Q, 185/65 R14 86Q
185/65 R15 88Q, 195/65 R15 91Q
Allikas:- Michelin Rehvide AS
- Michelin paiskas käesolevaks hooajaks Skandinaavia ja Baltimaade rehviturule uue naastudega talverehvi Michelin Ivalo, mis välja töötatud spetsiaalselt nende regioonide olusid arvestades. Ivalo vahetas välja seni tootmises olnud MX+S260.
Nime valikul lähtuti asjaolust, et kümme aastat tagasi alustas Michelin regulaarseid rehvide talveteste polaarjoonetaguses Ivalos, Lapimaal.
Ivalo eelkäijat kritiseeriti suure mürataseme pärast, uus rehv peaks olema 15% vaiksem. Parandatud on haarduvust jääl ja paakunud lumel, külghaardumist, tundlikkus teekatte ebatasasuste suhtes on minimaalne.
Ivalo naastud paiknevad kaheksas reas, kogu aeg on teepinnaga ühenduses kaheksa naastu. Tänu sellele ja uuelaadsele lamellilahendusele lubab Michelin 10--15% lühemat pidurdusteekonda, kui seda võimaldas seni toodetud MX+S260. Naastude püsivuse huvides soovitatakse esimesed 1000 km sõita võimalikult ühtlaselt ja kiirusega alla 90 km/h, vältides järske pidurdusi.
Ivalo protektori sügavus on 9,9 mm, Michelin lubab, et sõiduomadused säilivad protektori kuludes 3 millimeetrini, soovitades rehvid siiski 4 millimeetrini kuludes välja vahetada. Kuna lamellid kuluvad talvisel sõidul keskeltläbi 1 mm iga läbitud 10 000 km kohta, peaks Ivalol ressurssi jätkuma kuni 60 000 km läbimiseks.
Michelin kuulub Bridgestone'i ja Goodyeri kõrval maailma kolme suurema rehvitootja hulka.