Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas hoida vanu ja häid kliente oma firma juures?

    - Klient peab tundma, et teda teenindatakse endiselt. Meie oleme huvitatud, et ta saaks oma vajadusi meie toodete kaudu rahuldada.
    Me peaksime panema ennast kliendi olukorda, püüdma tekkivaid vajadusi või ohtusid ette näha, just suuremate klientide puhul. Sageli tulevad uued tooted või lähevad mõned kaubad tehnoloogilistest protsessidest tulenevate muudatuste tõttu tootmisest ära. Eriti problemaatiline on arvutimaailm, kus tsükkel on väga kiire: toote eluiga on kuus kuud. Kliendil tuleb aidata eluga kaasas käia ja talle mõista anda, mis juhtuda võib, kui ta midagi ette ei võta.
    Klienti ei pea tülitama ainult kaupade tutvustamise ja müümise eesmärgil. Häid kliente kutsume osa saama meie enda sündmustest. Need on kliendipäevad ja aastalõpu päevad. Seal me ei püüagi kellelegi midagi müüa. Meil on lihtsalt hea meel näha inimesi, kes tahavad ja on harjunud meiega koostööd tegema ning soovivad seda jätkata.
    - Kliendile on oluline stabiilne ja kompleksne lähenemine -- mitte võimalikult odava pakkumise tegemine, vaid pikemas perspektiivis kasutoov tegevus. Tähtis on, et teenuse pakkuja aitab kaasa kliendi arengule, mitte ei püüa ainult müüa. Kliendile peab temast endast lähtudes selgeks tegema pakutava teenuse väärtused ning selgitama, kuidas teenuseid säästlikumalt kasutada. Peamine on argumenteeritud dialoog. Kui lähtume ainult endast ja püüame kliendile selgeks teha, et oleme kõige paremad, siis on sellest vähe, kui puuduvad argumendid. Kui teenust tervikuna vaadata, siis ei koosne see ainult hinnast, vaid ka teenindusest, lisateenustest jm.
    Me pole klientide lahkumise põhjusi sügavalt uurinud. Reeglina ei oska või ei taha lahkuvad kliendid ise ka täpselt seletada, miks nad ära lähevad. On lihtsalt öeldud, et saadi odavam pakkumine. Firmad on ka tagasi tulnud ja öelnud, et madal hind tõesti ei aidanud neid.
    - Kui ma oleksin juuksur, siis mul oleks kergem vastata. Meil on spetsiifiline ala -- alkohol. Tegutseme iga päev selle nimel, et töötada üles tootenimetusi või brande- .
    Meil on küll erilisi nippe ka, kuidas klienti hoida, aga neid ma ei kipu eriti avaldama. Üks, mis pole eriline saladus, aga on ääretult tähtis, on suhtlemine ja suhtumine. Seda ma julgen pidada üheks olulisemaks.
    Need on harvad korrad, kui meie asemel eelistatakse näiteks Onistari, neid juhtumeid praktiliselt ei olegi. Kuigi konkurents on tihe, liikumisruumi siiski jätkub. Järjest enam tekib jaekaubanduses kauplusekette ja nende sortiment on piiratud. Siin on tuhat pisiasja, mida tuleb arvestada. Kui ma ütlesin, et suhtlemine on üks olulisemaid, siis kõige olulisem on ikkagi tarbijate nõudlus kaubagrupi või toote järele. Iga kaupmees on nõus müüma kaupa, mis hästi läheb.
    Ma sõidan ise palju kauplustes ja hulgiladudes ning kogun neilt tagasisidet.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elektriarveid 7000 euro eest: Soome pensionärid müüsid maja maha
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Soomlased Reijo ja Tuija Löppönen sõlmisid 2022. aastal elektrifirmaga kalli lepingu, mida ettevõte ei nõustunud pehmendama ka pärast neutraalse poole sekkumist, vahendab Soome rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal.
Raadiohommikus: ehitusest, pangandusest ja investeerimisest
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu SEB värskest majandusprognoosist, arvamuslugude konkursist Edukas Eesti, aga ka finantstehnoloogiaettevõtte uutest tuultest ning kaitsetööstusesse investeerimisest.