Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Neli sigadust transpordifirmale

    Nii mõnelgi transporditeenust osutaval ettevõttel on klientide andmebaasis firmade taga tärnid. Üks tärn -- selle firmaga on olnud kunagi mingi jama, kaks tärni -- selle firmaga peab olema ettevaatlik, kolm tärni -- selle firmaga enam asja ei aja.
    Kolme tärni omanike hulka jõuda on lihtne, kui proovida järgnevaid soovitusi.
    Esitage ekspedeerijale tellimus ning nõustuge veolahendiga, mille ekspedeerimisfirma teile pakub. Päev enne kokkulepitud aega teatage aga, et soovite transporti päeva või kahe võrra edasi lükata. Kogu senine ekspediitori töö muutub mõttetuks. Ta peab hakkama otsima uut transpordivõimalust. Pealegi muutuvad teravaks tema suhted veofirmaga, kelle auto jääb nüüd pooltühjaks, sest sealt puudub teie kaup, mida ekspedeerija talle lubas.
    Leppige kokku transporditava kauba mahus. Kui aga auto laadimisele jõuab, hakake kindlasti kokkulepitud kolme meetri asemel peale suruma viit meetrit kaupa. Ärge huvituge autojuhi väidetest, et teie poolt röövitud kaks meetrit oli lubatud teisele kliendile, kellel on samuti vaja kaup õigel ajal sihtpunkti toimetada. Las autojuht koos oma ülemustega nuputab ise, kuidas ta teise firma kaks meetrit kaupa kohale toimetab.
    Venemaale kaupa saates ärge huvituge, kellele te kaupa saadate. Te jõuate paar korda saata kaupa riiulifirmadele, kes hiilivad kõrvale tollimaksudest ning kes ka vahele jäävad.
    Löögi alla satub veofirma, kelle auto piiril arestitakse. Kindlasti loobub ta koostööst teiega enne, kui on jõudnud enamiku oma autopargist Venemaa tollile «kinkida».
    Neljandaks võite proovida mängida maksetähtaegadega. Leppige kokku 30päevases maksetähtajas. Kui makseaeg kätte jõuab, öelge, et ajad on rasked, ning paluge transpordifirmal kahe nädala pärast uuesti helistada, võib-olla on siis võimalik midagi maksta.
    Maksetähtaegadega peab venitama hästi pikalt ja mitu korda, sest see on transpordis juba liiga levinud võte ning nõrganärvilisi, kes ennast sellest kergelt häirida lasevad, on vähe järele jäänud.
    Klient on kuningas, keda oodatakse. Seetõttu leiate pärast mõne firma andmebaasis kolme tärnini jõudmist endale kindlasti uue koostööpartneri. Kõik tahavad ju omal nahal läbi proovida, kas te tõesti olete nii paha, et teiega ei anna raha teenida, vaid kaotada.
    Ainult, kui olete jõudnud välja vihastada paar Eesti tippekspedeerimisfirmat, jääb üle kasutada vaid keskmisi ja allapoole keskmist taset töötavaid firmasid. Nende seas võib olla ka firmasid, kes üllatavad teid sellega, et unustavad mõnikord teie kauba peale võtta või kaotavad selle mõneks nädalaks jne.
    Arvatavasti tuleb selliste transpordifirmade ringkonda sattunud kliendil hakata samuti andmebaasi pidama ning teeninduse taseme järgi firmade nime taha tärne märkima.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kehv majandustulemus laskis Neste aktsia põhja
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.