Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamaja uues kuues
Poolteist kuud väldanud ehitustöödega suurenes Tallinna Kaubamaja müügipind 1500 m² võrra 8500 m²-ni. Tallinna Kaubamaja müügidirektor Andrus Ossip rääkis, et pärast IV korruse kasutuselevõttu ja kogu A-korpuse põhjalikku remonti ei kavatseta rohkem muudatusi Gonsiori tänava peahoones.
Ossipi sõnul hoitakse silma peal kõrval asuva Eesti Tööstusprojekti hoone võimalikul erastamisel, sest kaubagruppide valikut saaks kindlasti veelgi laiendada. «Miks mitte tegutseda kogu selle kvartali nelja tänava ääres,» lausus Ossip, «Potentsiaali laienemiseks meil oleks, näiteks võiks kasvõi spordikaupadel olla tervenisti oma korrus.»
Seoses laiendatud A-korpusega peaks Ossipi sõnul kaubamaja käive võrreldes remondieelsete aegadega kasvama ligi 20%. Tööle võeti 40 uut inimest. Peale varasema on täiesti uued osakonnad neljanda korruse raamatu- ja muusikakaubad. Kaubamaja esimesel esinduskorrusel müüakse parfümeeria- ja kosmeetikakaupu, väärisehteid ja nahast tooteid. Teine korrus on meeste-, laste-, ja noortekaupade päralt ning kolmas korrus pakub kodukaupu.
Kolmas korrus on peale välise saanud kõige rohkem ka sisult uue näo, rääkis Ossip. Enne oli see tema sõnul kaubavalikult teiste kauplustega suhteliselt sarnane, nüüd võib kaubavalikut rohkem selvehallide sortimendist eristada.
Stockmanni kaubamaja direktor Pentti Korhonen ütles, et tema arvates on kaubamajadel külastajaid niivõrd palju, et Stockmanni käivet konkurentide laiendatud müügipinnad mõjutama ei hakka.
Ka Tallinna Kaubamaja kõrval tegutseva City Sokose direktor Sari Soppanen ei tunnistanud uuenduste mõju eriti nimetamisväärseks. «Kaubamaja on meile ennegi tugev konkurent olnud ning nüüdne valminud remont tugevdab seda veelgi,» märkis Soppanen. «Samas loodame, et meile jääb oma külastajaskond edaspidigi alles. Vähemalt pole mõni aeg varem avatud olnud uued osakonnad Tallinna Kaubamajas meie müüginäitajaid mõjutanud.»