• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,11%39 807,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,11%39 807,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 18.08.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja uues kuues

Poolteist kuud väldanud ehitustöödega suurenes Tallinna Kaubamaja müügipind 1500 m² võrra 8500 m²-ni. Tallinna Kaubamaja müügidirektor Andrus Ossip rääkis, et pärast IV korruse kasutuselevõttu ja kogu A-korpuse põhjalikku remonti ei kavatseta rohkem muudatusi Gonsiori tänava peahoones.
Ossipi sõnul hoitakse silma peal kõrval asuva Eesti Tööstusprojekti hoone võimalikul erastamisel, sest kaubagruppide valikut saaks kindlasti veelgi laiendada. «Miks mitte tegutseda kogu selle kvartali nelja tänava ääres,» lausus Ossip, «Potentsiaali laienemiseks meil oleks, näiteks võiks kasvõi spordikaupadel olla tervenisti oma korrus.»
Seoses laiendatud A-korpusega peaks Ossipi sõnul kaubamaja käive võrreldes remondieelsete aegadega kasvama ligi 20%. Tööle võeti 40 uut inimest. Peale varasema on täiesti uued osakonnad neljanda korruse raamatu- ja muusikakaubad. Kaubamaja esimesel esinduskorrusel müüakse parfümeeria- ja kosmeetikakaupu, väärisehteid ja nahast tooteid. Teine korrus on meeste-, laste-, ja noortekaupade päralt ning kolmas korrus pakub kodukaupu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolmas korrus on peale välise saanud kõige rohkem ka sisult uue näo, rääkis Ossip. Enne oli see tema sõnul kaubavalikult teiste kauplustega suhteliselt sarnane, nüüd võib kaubavalikut rohkem selvehallide sortimendist eristada.
Stockmanni kaubamaja direktor Pentti Korhonen ütles, et tema arvates on kaubamajadel külastajaid niivõrd palju, et Stockmanni käivet konkurentide laiendatud müügipinnad mõjutama ei hakka.
Ka Tallinna Kaubamaja kõrval tegutseva City Sokose direktor Sari Soppanen ei tunnistanud uuenduste mõju eriti nimetamisväärseks. «Kaubamaja on meile ennegi tugev konkurent olnud ning nüüdne valminud remont tugevdab seda veelgi,» märkis Soppanen. «Samas loodame, et meile jääb oma külastajaskond edaspidigi alles. Vähemalt pole mõni aeg varem avatud olnud uued osakonnad Tallinna Kaubamajas meie müüginäitajaid mõjutanud.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele