Swedish Match Eesti nõukogu liige Sven Papp ütles, et Eestis tegutsev firma on arenenud kunagisest tootmisettevõttest müügiorganisatsiooniks. Raigo Roosve ülesanne oli see etapp edukalt lõpule viia, lausus ta. «Selles osas pole kellelgi talle midagi ette heita,» sõnas Papp.
«Paraku oli Roosvel omanikest erinev arusaam, kuidas edasi areneda, mistõttu tal tuli taanduda,» kommenteeris Papp.
«Mõistsime erinevalt, milliseid tooteid müüa, miks ja kuidas neid müüa,» lausus Raigo Roosve eile. Ta lisas, et praegu pole tal kindlat plaani, kus edaspidi tööle hakata.
Roosve märkis, et suure tõenäosusega jätkab ta ka tulevikus tööd mõnes müügifirmas. «Arvan, et see on töö, mida ma hästi oskan,» sõnas ta.
Kulude vähendamise eesmärgil toimub praegu suur sisemine reform kogu Swedish Matchi kontsernis. Suure tubakakontserni viisteist müügi- ja tootmisüksust koondatakse kuueks, Eesti jääb Põhja Euroopa divisjoni Ida-Euroopa üksuse koosseisu. Swedish Matchil on peale Eesti Ida-Euroopas müügifirmad ka Lätis ja Venemaal.
Swedish Match Eesti kasvas välja kunagisest sigaretitootjast AS Eesti Tubakas. 1996. aastal, kui riik kehtestas kohalikele sigarettidele välismaiste sigarettidega võrdse aktsiisimäära, viis firma omanik Swedish Match tootmise Eestist välja. Swedish Matchi toodetele kuulub ligi pool Eesti turust.
Autor: BNS