Suurima tarbijaväärtusega margitooteid võrreldes ütleb SIC Rinkos Tyrimai uuringute direktor Mindaugas Degutis, et Leedus on turuliidrid selgemad. Eestis on margitoodete vahel suurem konkurents.
See järeldub TOP 10 margitoodete tarbijaväärtuse koefitsientide kogusummast, mis Leedus on 215 ja Eestis 191.
Leedus on kohalikke margitooteid TOP 20 hulgas seitse, Eestis aga neli.
Leedu margitoodete võrdlevad reklaamimahud on ainult 1998. aasta kohta, Eesti andmed hõlmavad perioodi 1994--1998.
Leedus on suhtelise reklaamikulutuse protsent võetud võrreldes kulutuste liidri Blend-a-Mediga, kusjuures on arvestatud ainult panuseid televisiooni ning trükimeediasse.
Eestis on 100 protsendiga võrdsustatud Pantene Pro-V panus tele-, trüki-, väli- ja raadioreklaami nelja viimase aasta jooksul.
Autor: ÄP