• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • 16.03.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedus on turuliidrid selgemad kui Eestis

Suurima tarbijaväärtusega margitooteid võrreldes ütleb SIC Rinkos Tyrimai uuringute direktor Mindaugas Degutis, et Leedus on turuliidrid selgemad. Eestis on margitoodete vahel suurem konkurents.
See järeldub TOP 10 margitoodete tarbijaväärtuse koefitsientide kogusummast, mis Leedus on 215 ja Eestis 191.
Leedus on kohalikke margitooteid TOP 20 hulgas seitse, Eestis aga neli.
Leedu margitoodete võrdlevad reklaamimahud on ainult 1998. aasta kohta, Eesti andmed hõlmavad perioodi 1994--1998.
Leedus on suhtelise reklaamikulutuse protsent võetud võrreldes kulutuste liidri Blend-a-Mediga, kusjuures on arvestatud ainult panuseid televisiooni ning trükimeediasse.
Eestis on 100 protsendiga võrdsustatud Pantene Pro-V panus tele-, trüki-, väli- ja raadioreklaami nelja viimase aasta jooksul.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele