Tallinna piimatööstuse juhatuse esimees Aare Annus istub oma endisest kabinetist kaasa võetud vanal pruunil nahktoolil ja tunneb end mugavalt.
Pruunil juhitoolil on täitunud seitse aastat. Ülejäänud kabinetisisustus on mõni aasta noorem.
Kabineti sisustus osteti tolle aja kohta kallis ja kvaliteetne. Iskust toodud mööbel on pikka aega vastu pidanud: tume juhilaud ei õõtsu, lillad toolid selle ümber ei nagise. Kallis investeering on end aastatega õigustanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Probleeme tekitavad kabineti mõõtmed, mõnikord oleks vaja sinna suuremaid nõupidamisi kokku kutsuda. Olukorra lahendaks kaheosaline ruum: üks pool töötamiseks, teine nõupidamisteks.
Eelmisel aastal tellis piimatööstus kogu korrusele uue arhitektuurse lahenduse, et töötingimusi kaasajastada. Ent tänases majandusseisus jäeti see projekt katki.
Olen praktiline inimene, rohkesti ilu- ja nipsasjakesi kabinetis mulle ei meeldi. Kabinet peaks olema eelkõige mugav koht, kus tunned end hästi. Minu jaoks on oluline puhtus. Tähtsad on hea valgustus ja ventilatsioon.
Olen pool aastat selles ruumis töötanud, aga ma pole tulnud mõttele siin midagi muuta.
Mind häirib küll müra, mis tiheda liiklusega tänavalt sisse kostab. Eriti, kui õhutamiseks aken lahti teha.
Ideaalis peaks kabinet olema piisavalt suur, et seal saaks ka nõupidamisi korraldada. Ent arvestades tänast majanduslikku seisu, ei näe ma põhjust siia täiendavalt investeerida. Ma pole eriti pretensioonikas. Ei tea, kas mulle väga tänapäevane ja modernne kujundus istukski.
Tippjuhi jaoks on see väga funktsionaalne kabinet. Peale juhitöö saab seal ka väiksemaid nõupidamisi kokku kutsuda. Kõik praktiline on kabinetis olemas, ent midagi priiskavat seal pole. Väike puu ruumis annab täpselt vajalikul määral elu juurde.
Mööbel on igati praktiline ja asjakohane. Arvan, et selline kabinet näitab firmat, kes ei pinguta enda näitamisega üle, vaid peab tähtsamaks enda jaoks mugavat töökeskkonda.
Olen veendunud, et kabinetti tehes on valitud õige lähenemine: parem teha üks kord ja korralikult kui iga natukese aja tagant remontida ja kujundust muuta.
Selline lähenemine näitab, et firma oskab oma raha lugeda ning ka kaugemale ette näha.