• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,22%6 646,22
  • DOW 300,19%46 229,84
  • Nasdaq 0,43%22 567,27
  • FTSE 1000,06%9 233,54
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,22%6 646,22
  • DOW 300,19%46 229,84
  • Nasdaq 0,43%22 567,27
  • FTSE 1000,06%9 233,54
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • 28.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turgu võib leida kulutusteta

Oma toodete või teenuste tasuta pakkumiseks üle maailma võib lülitada oma andmed internetiaadressile www.biztalk.org
Tallinna Tehnikaülikooli professori Enn Õunapuu sõnul kasutatakse seda Microsofti väljatöötatud virtuaalset kaubamaja laialdaselt, eelkõige Ameerika Ühendriikides. Eesti ettevõttel tuleks arvukate pakkumiste hulgast silmatorkamiseks leida kindlasti oma turuni??.
Seda turunduskanalit tasub proovida nenendelgi ettevõtetel, kellel piisab raha ja võimalusi käia arvukatel messidel või otsida ärikohtumiste käigus võimalikke koostööpartnereid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Enn Õunapuu sõnul sai see virtuaalkaubamaja käiku pandud eesmärgiga uurida tarbijaharjumusi. Seega on ka põhjendatud tasuta tootepakkumiste tegemiste võimalus nii paljudele potentsiaalsetele tarbijatele.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele