• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    626 muutus mazdalikumaks

    Uue 626 esiosa võimaldab auto ilmeksimatult ära tunda juba kaugelt -- iluvõre on sarnaselt Premacyle ja MPV-le viiekandiline ning suure Mazda embleemiga. Võrreldes eelmise mudeliga on muudetud veidi ka kapoti kuju, samuti esi- ja tagatulesid ning pampreid.
    Kui esitulede muutus on suhteliselt vaevumärgatav, siis tagatuled on uuel mudelil laiemad, tagumise käigu tulede valge osa on vormitud ümaramaks ning tõstetud tuledepaneeli alumisest servast üles. Samuti on sedaan ja luukpära eelmistest mudelitest 15 mm pikemad.
    Veidi küsitav uuendus on pagasiruumi avamine ainult väljast. Kui seni sai seda teha salongist, käsi määrimata, siis nüüd on vähemalt ühe sõrme mustaks saamine tagatud. Samuti on luukpäraga auto pagasiluugi väljaulatuv nupp silmatorkavalt robustne, sedaanil seevastu jääb nupp pagasiruumi kaanega ühele tasapinnale.
    Meeldivamate uuenduste kilda võib lugeda paranenud salongimaterjale, põhivarustusse lisandunud elektrilist antenni, nelja kõlarit, laiemat juhi käetuge, salongi aldehüüd-värskeõhu filtrit õietolmu vastu allergilistele inimestele, vähenenud mürataset salongis, juhiakna turvalülitust, telgedevahelise koormusjaotusega EBD-pidureid jms.
    Veidi olulisem muudatus on toimunud auto kapoti all. Nimelt lisati senisele 1,8liitrisele ja 90hobujõulisele bensiinimootorile juurde kümme hobujõudu ja suurendati pöördemomenti. Kui vanal mootoril oli see 145 Nm 2500 pöörde juures minutis, siis uuel mootoril 152 Nm/4000 pm. See lisab autole erksust just suurematel pööretel, kuid neljanda käiguga sõites on piisavalt hea «tõmme» isegi 2500 pöörde juures. Vanal 1,8liitrise mootoriga 626 saavutas paigalt 100 km/h 12,6 sekundiga, uus mootor ajab sama asja joonde 11,8 sekundiga. Mõistagi pole 1,8liitrine jõuallikas ainus. Lisaks on saadaval 2liitrine bensiini- ja turbodiiselmootor, kuid need mingeid muudatusi üle ei elanud.
    Uus auto tõi kaasa uued varustustähised. Kui varem oli tähiseid kaks (GL ja GLX), siis nüüd on neid kolm (Basic, Comfort ja Exclusive). Basic vahetas välja GLi ja Exclusive GLXi, Comfort on uus nähtus. Võrreldes Basicuga on tal baasvarustuses ka veojõukontroll (TCS) ja kõrvalistuja turvapadi.
    Ehkki 626 põhivarustuse loetelu on laienenud, ei ole sellega hind tõusnud. Pigem vastupidi. Kallim on vaid uuenenud 1,8liitrise mootoriga variandid, kõik ülejäänud on kuni 13 000 krooni odavamad. Uue Mazda 626 baashinnad ulatuvad 209 900 kroonist ja 279 000 kroonini.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Parim juht Madis Toomsalu ei seadnud LHVsse minnes karjäärirada ette
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
Raadiohitid: hinnatõususest ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Raadiohommikus: investeerimistarkus, kriisistrateegiad ja parim juht
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.