• Jaga lugu:

    626 muutus mazdalikumaks

    Uue 626 esiosa võimaldab auto ilmeksimatult ära tunda juba kaugelt -- iluvõre on sarnaselt Premacyle ja MPV-le viiekandiline ning suure Mazda embleemiga. Võrreldes eelmise mudeliga on muudetud veidi ka kapoti kuju, samuti esi- ja tagatulesid ning pampreid.
    Kui esitulede muutus on suhteliselt vaevumärgatav, siis tagatuled on uuel mudelil laiemad, tagumise käigu tulede valge osa on vormitud ümaramaks ning tõstetud tuledepaneeli alumisest servast üles. Samuti on sedaan ja luukpära eelmistest mudelitest 15 mm pikemad.
    Veidi küsitav uuendus on pagasiruumi avamine ainult väljast. Kui seni sai seda teha salongist, käsi määrimata, siis nüüd on vähemalt ühe sõrme mustaks saamine tagatud. Samuti on luukpäraga auto pagasiluugi väljaulatuv nupp silmatorkavalt robustne, sedaanil seevastu jääb nupp pagasiruumi kaanega ühele tasapinnale.
    Meeldivamate uuenduste kilda võib lugeda paranenud salongimaterjale, põhivarustusse lisandunud elektrilist antenni, nelja kõlarit, laiemat juhi käetuge, salongi aldehüüd-värskeõhu filtrit õietolmu vastu allergilistele inimestele, vähenenud mürataset salongis, juhiakna turvalülitust, telgedevahelise koormusjaotusega EBD-pidureid jms.
    Veidi olulisem muudatus on toimunud auto kapoti all. Nimelt lisati senisele 1,8liitrisele ja 90hobujõulisele bensiinimootorile juurde kümme hobujõudu ja suurendati pöördemomenti. Kui vanal mootoril oli see 145 Nm 2500 pöörde juures minutis, siis uuel mootoril 152 Nm/4000 pm. See lisab autole erksust just suurematel pööretel, kuid neljanda käiguga sõites on piisavalt hea «tõmme» isegi 2500 pöörde juures. Vanal 1,8liitrise mootoriga 626 saavutas paigalt 100 km/h 12,6 sekundiga, uus mootor ajab sama asja joonde 11,8 sekundiga. Mõistagi pole 1,8liitrine jõuallikas ainus. Lisaks on saadaval 2liitrine bensiini- ja turbodiiselmootor, kuid need mingeid muudatusi üle ei elanud.
    Uus auto tõi kaasa uued varustustähised. Kui varem oli tähiseid kaks (GL ja GLX), siis nüüd on neid kolm (Basic, Comfort ja Exclusive). Basic vahetas välja GLi ja Exclusive GLXi, Comfort on uus nähtus. Võrreldes Basicuga on tal baasvarustuses ka veojõukontroll (TCS) ja kõrvalistuja turvapadi.
    Ehkki 626 põhivarustuse loetelu on laienenud, ei ole sellega hind tõusnud. Pigem vastupidi. Kallim on vaid uuenenud 1,8liitrise mootoriga variandid, kõik ülejäänud on kuni 13 000 krooni odavamad. Uue Mazda 626 baashinnad ulatuvad 209 900 kroonist ja 279 000 kroonini.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Avatus ja liberaalsus teenib Eesti huve ka Euroopa kaksikpöördes
Euroopa Liit peab selgitama, kuidas tasakaalustada vabakaubandusest saadavat kasu tugevneva sooviga kestlikuma ja õiglasema arengu järele, kirjutab välisministeeriumi kaubanduspoliitika ja majandusorganisatsioonide büroo lauaülem Karl-Gerhard Lille.
Euroopa Liit peab selgitama, kuidas tasakaalustada vabakaubandusest saadavat kasu tugevneva sooviga kestlikuma ja õiglasema arengu järele, kirjutab välisministeeriumi kaubanduspoliitika ja majandusorganisatsioonide büroo lauaülem Karl-Gerhard Lille.
Tehnoloogiahiiud lõid ootusi; investorite tuju see ei tõstnud
Täna tulemused teatanud suured tehnoloogiafirmad ületasid mitmeski osas prognoose. Investorite kehva tuju see aga ei tõstnud, sest mõned aktsiad jätkasid langust ka järelturul, pärast tulemuste teatavakstegemist.
Täna tulemused teatanud suured tehnoloogiafirmad ületasid mitmeski osas prognoose. Investorite kehva tuju see aga ei tõstnud, sest mõned aktsiad jätkasid langust ka järelturul, pärast tulemuste teatavakstegemist.
Investor plaanib juba 12kordsele tootlusele palju lisa teenida: hind läheb veel üles
Idufirma Actual Reports osak kallines Funderbeamis esimesel kauplemispäeval kümnendiku võrra. Selle hinnaga müües saaks idufirma üks senine omanik ehk kiirendi Startup Wise Guys 12kordse tootluse sisse kasseerida, kuid kiirendi ootab veelgi järsemat hinnatõusu.
Idufirma Actual Reports osak kallines Funderbeamis esimesel kauplemispäeval kümnendiku võrra. Selle hinnaga müües saaks idufirma üks senine omanik ehk kiirendi Startup Wise Guys 12kordse tootluse sisse kasseerida, kuid kiirendi ootab veelgi järsemat hinnatõusu.
Circle K Eesti peadirektor Kai Realo läheb Ragn-Sellsi juhtima Kai Realo intervjuus: otsus küpses kaua, palgas ei kaota
16 aastat Statoilis ja Circle K-s töötanud ning neist viimased üheksa aastat ettevõtte juhatuse liikme ja peadirektori ülesandeid täitnud Kai Realo lahkub augustis ametist. Realo liigub edasi Ragn-Sells Eestisse, kus alustab tööd juhatuse esimehena.
16 aastat Statoilis ja Circle K-s töötanud ning neist viimased üheksa aastat ettevõtte juhatuse liikme ja peadirektori ülesandeid täitnud Kai Realo lahkub augustis ametist. Realo liigub edasi Ragn-Sells Eestisse, kus alustab tööd juhatuse esimehena.