Kaks korda Cannes"i kuulsal kinnisvaramessil arenduspiirkondi näitamas käinud Tallinn tutvustab tänavu messil taas Viru väljakut ja Vanasadama ala, uudisena võetakse kaasa Lasnamäe vesisele alale kavandatud kaubandus- ja meelelahutuskeskuse eskiisid, kirjutab Eesti Päevaleht.
Abilinnapea Heiki Kivimaa sõnul oleks kehv messile minemata jätta, sest sealsed stendikulud ja linna reklaam messikataloogides kokku umbes 450 000 krooni väärtuses maksti kinni juba mullu. 'Sõidukuludeks võtame raha reservfondist,' märkis abilinnapea.
Kivimaa sõnul selgitatakse kuu jooksul välja kinnisvaraärimehed, kes samuti 8.-11. märtsini Cannes"is oma projekte tutvustada kavatsevad. Koos messile sõitmise eesmärk on näidata, et Tallinn ei arene ainult linnamaal.
'Mitmesugused linna tutvustavad materjalid on meil juba olemas. Projektide kohta jaotame võib-olla infolehe ja kindlasti kalendreid, kuhu peale trükitud internetiaadressilt saab asjast huvitatu Tallinna koduleheküljega ise tutvuda. Linna stend peaks eelkõige pilku püüdma,' märkis linnavalitsuse info- ja arenguosakonna juhataja Kairi Teniste.