Eesti Telefonil on tõendid, et Ekspress Hotline reklaamis Eesti Telefoni sissehelistamisteenust Atlas Starter kui MicroLinki toodet, mis on Eesti Telefoni hinnangul konkurentsiseaduse rikkumine.
«Ma leian, et meid ei tohiks ükski võimalik sanktsioon puudutada,» ütles Ekspress Hotline'i juht Raul Kasesalu eile. «Tegemist on konkurentsiga Eesti Telefoni ja MicroLinki vahel.»
MicroLinki internetiteenuseid pakkuva tütarfirma Delfi Online turundusspetsialistid on varem kinnitanud, et Ekspress Hotline on pakkunud Delfile variandi, et kui infonumbrile helistaja soovib saada Atlase või Starteri kohta informatsiooni, siis talle antakse Delfi Online'i number, sest Atlas eraldi ja Starter eraldi pole kaubamärkidena registreeritud. Ekspress Hotline'i pakkumisele ei ole MicroLink ära öelnud.
«Meie käsutuses ei ole hetkel otseseid juriidilisi tõendeid MicroLinki seotuse kohta selle asjaga,» ütles Eesti Telefoni meediasuhete juht Ain Parmas. «Tõendid on vaid kaudsed -- nimelt näitas ASi Ekspress Hotline müügidirektor Risto Haug ASi Eesti Telefon esindajatele ASi Ekspress Hotline ja Microlink Online'i vahelist lepingut ja selle lisaks olevat infokaarti, mille kohaselt palus Microlink Online Atlas Starteri toodet seostada oma firmaga.»
Parmase sõnul on katsed lahendada tekkinud probleem kahepoolsete läbirääkimiste teel luhtunud. Eesti Telefoni juhatuse liige Andres Käärik saatis ASile Ekspress Hotline kaks kirja, milles palus lõpetada konkurentsiseaduse ning firmadevahelise info levitamise lepingu rikkumine. «Ühtki kirjalikku vastust me Ekspress Hotline'ilt saanud ei ole,» nentis Parmas.
Eesti Telefoni esindaja helistas 7. ja 8. detsembril ja 7. jaanuaril Ekspress Hotline'i numbriinfo telefonil ning palus Atlase internetiühenduse telefoni. Numbriinfo operaator vastas, et Atlas Starteri toodet pakub Microlink Online ning andis Microlink Online'i klienditeeninduse telefoninumbri.