• OMX Baltic0,55%294,34
  • OMX Riga0,39%912,02
  • OMX Tallinn−0,21%1 907,47
  • OMX Vilnius0,38%1 267,07
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−1,44%9 300,39
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,24
  • OMX Baltic0,55%294,34
  • OMX Riga0,39%912,02
  • OMX Tallinn−0,21%1 907,47
  • OMX Vilnius0,38%1 267,07
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−1,44%9 300,39
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,24
  • 01.08.00, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Segaduses rahvas ummistab infoliini telefone

Infoliini 1188 klienditeenindaja ütles, et inimesed helistavad massiliselt infoliini telefonile, püüdes selgust saada, kuidas helistamise kord ikkagi toimib.
Küsitakse konkreetselt, et kui tahan helistada sinna maakonda, sellele numbrile -- kuidas ma pean selleks numbri valima, rääkis klienditeenindaja. Tema sõnul ei ole rahvas ikka veel uuest süsteemist täpselt aru saanud, et 8 kaob eest ära ning 2 asemel tuleb valida 0.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele