• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,06%6 201,48
  • DOW 300,96%44 520,27
  • Nasdaq −0,63%20 240,39
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,47
  • 30.08.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Division seljatas konkurendid

Reklaamibüroo maine tõustes ei pea tellija rahakott enam vastu ? nii reageerisid paljud Äripäeva suuremad reklaamikliendid, kui neilt arvamust mainekaima tegija kohta küsiti.
Mainekamate reklaamibüroode nimetamisel leidsid Äripäeva suuremad reklaamikliendid kõige rohkem häid sõnu Divisioni kohta. Ainus etteheide pingerea etteotsa jõudnud firmadele oli nende teenusete kõrge hind.
Toon välja mõned reklaamiklientide kommentaarid. Paljud kattusid, erinedes vaid pisut sõnastuselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Nad on nii palju auhindu võitnud, näiteks mitu Kuldmuna.
- Huvitav lähenemine ja põnevad ideed ? see on tellijale olulisim.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Peavad kinni tähtaegadest.
- Nende tööd on parimad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Väga hea loov lahendus. Nad tunnetavad hästi kliendi profiili just loovlahenduste, mitte niivõrd turunduse poole pealt. Nad on korrektsed ja pakuvad ise ideid. Mõned teised bürood lasevad ainult kliendil ideid pakkuda ja pärast küsivad selle eest veel raha.
- Neil on väga head ideed, näiteks Saku reklaam.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Rain Pikandi ettekanne Pärnu turunduskonverentsil jäi meelde.
- Division on küll väga kallis, kuid ta võib endale seda lubada. Nende reklaam paneb toodet ostma ja samas pakub kunstilist ja esteetilist elamust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Neile on kerge end arusaadavaks teha.
- Neil on hea projektijuhtimine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Leidlikud reklaamiideed.
- Nad on lihtsalt tuntud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Zoomil on tugev loomepool.
- Nende tööd jäävad silma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Nad on nii klienditeeninduse kui ka tähtaegade poolest väga head.
- Loovuse pärast tõstaks Zoomi esile. Paljud teevad lihtsalt teateid, tootereklaami, aga reklaamikunsti oskavad vähesed. Võib-olla on see kinni ka tellijas ja Eesti olukorras üldse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Neil on kliendisuhe kõige ajakohasemal tasemel, nende töid saab internetist vaadata, ei pea kohale minema.
- Q GSM oli nende taga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Nad esinevad konverentsidel.
- Leidlikud reklaamiideed.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Kolme Karu nimi on kajanud ja kõrvu jäänud.
- Nendel on hea kujunduse pool ja neilt saab tööd kiiresti kätte, st annavad lühikesi tähtaegu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Loovuse pool tugev.
- Nad tegid EMT reklaami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Saatchi on hästi konkreetne, nende ümber ei ole mingit kära olnud.
- Teevad head reklaami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Kampaaniad on silmatorkavad ja elujõulised.
- Huvitavad ideed ja hea teostus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Pilkupüüdvad kujundused, neil on head kunstnikud.
- On profilt kliendipäevi teinud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Nende nimi on meelde jäänud.
- Huvitavad tööd.
Äripäeva suuremate reklaamiklientide reklaamiga tegelevad töötajad nimetasid kuni kolm mainekamat reklaamibürood Eestis, kusjuures igaüks võis tema arvates mainekaimale anda 4 punkti ning järgmistele 2 ja 1 punkti.
Küsitlesime 25 firmat (tähestikulises järjekorras): Arco Vara, Ariko ReServ, Datel, Deepak Grupp, Eesti Mobiiltelefon, Eesti Telefon, Eesti Ühispank, Eke Ariko, EMI EWT Ida-Lääne Koolituse AS, Esmofon, Estonian Air, Fontes PMP, Hansapank, Hansatee Grupp, Info Ettevõtete Grupp, Japauto, Ordi, PricewaterhouseCoopers, Radiolinja Eesti, Microlink, Ritabell, Saksa Auto, Siemens, Telecity, Veho Eesti

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele