• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,45%44 969,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,79
  • 13.09.00, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna transpordikaardi konkursil kahtlusevari

Riigihangete amet pikendas Tallinna ühistranspordi maksekaardi hankekonkursi tähtaega, sest konkursil osalev firma süüdistab võidu mängimist konkurendile, kirjutab Eesti Päevaleht.
'Konkursitingimusi lugedes pole mingit kahtlust, et eelistatakse kindlat firmat, sest Tallinnale tahetakse osta liialt kallist ja põhjendamatult kõrgetasemelist kiipkaarti,' lausus riigihankekonkurssi tingimused vaidlustanud RTT ASi tegevdirektor Ain Aitsam.
Aitsam viitab protestis, et Tallinna transpordiameti koostatud konkursitingimuste kohaselt soovib linn 16kilobaidise mälumahuga kaarti. Sellele tingimusele vastavad senitoodetavatest kaartidest vaid Soome firma SETEC OY kaardid. SETEC OY on Tallinna-projektis andnud kaardi kasutamisõiguse Soome firmale Tieto Enator, kes maksekaardi konkursil on RTT ASi konkurent.
Aitsami sõnul pole ühistranspordi maksekaardile nii suurt mälumahtu vaja, piisab kaheksabaidilisest mälumahust. Samuti on soomlaste kaart 4-5 korda kallim tegelikult majaminevast. 'Teiste sõnadega soovib linn soetada Opeli asemel Jaguari,' lausus Aitsam.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riigihankekonkursi tähtaega kuu võrra pikendanud riigihankeameti asetäitja Tom Allikvee sõnul ei oska ta kommenteerida, kas Aitsami kriitika transpordiameti kohta on paikapidav. 'Selle hindamisega tegeleb transpordiamet ning võimalik, et nad korrigeerivad tingimusi,' lausus Allikvee.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele