• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,11%50 455,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,42
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 225−0,11%50 455,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,42
  • 24.10.00, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rehe: Hansapangal pole variisikute tüüpi klientuuri

Hansapanga krediidi- ja reiskidirektor Aivar Rehe kirjutab Delfis, et Hansapangal pole oma töös tulnud tegemist teha variisikutega. 'Kas nüüd just iga päev, aga igatahes on variisikud element, millega tuleb selgelt arvestada. Meie panga praktikas väga selgelt identifitseeritavaid variisikuid meelde ei tulegi, keda ka ajakirjanduses konkreetselt sinna lahtrisse pannakse,' kirjutab Rehe. 'Ju meil ei ole sellist tüüpi klientuuri lihtsalt.' Rehe sõnul kasutatakse Hansapangas variisikute vastu mitmesuguseid abinõusid, alustades näiteks kliendireitingust kui ühest olulisemast.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele