Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hansapankur: parandame oma kliendihaldurite taset
Hansapanga äripanganduse divisjoni direktor ALo Lillepea ütles kiiresti arenevate ettevõtete kongressil, et ta nõustub ettevõtjate probleemiga, et Hansapanga kliendihaldurid ei tea suurt midagi tootmisest.
'Olen nõus, et kliendihaldurid ei tea eriti tootmisest,' ütles Lillepea. 'Sel aastal kavatseme kliendihaldurid koolitada välja sektorite kaupa ja esimesed inimesed on sellise koolituse juba läbinud, näiteks üks inimene käis USAs õppimas põllumajandust.'
Lillepea lubas, et pooleteist?kahe aasta jooksul paraneb kliendihaldurite tase oluliselt.
Ettevõtte või sõpruskonna jaoks sündmuse planeerimine ei pea olema peavalu, kus ürituse eestvedaja end peo toimumise ajaks tühjakspigistatud sidrunina tunneb. Restoran Lee ja Lore Bistroo meeskond, kes avas suvel kaks uut põnevat kohta – restorani UMA ja kokteilibaari Lessner –, korraldab just sinu vajadustele vastava õhtu, sätib paika menüü ja kannab hoolt ka meelelahutusliku poole eest.