• OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,52
  • 05.03.01, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

B2B reklaamiturg: Äripäeva osa samasuur kui teistel kokku

Ajalehtede B2B ehk ettevõtjalt ettevõtjale reklaamiturul oli veebruaris Äripäeva osa samasuur kui teistel suurematel lehtedel kokku, selgub meedia-analüütiku Toomas Leito koostatud ülevaatest.
Äripäeva ilmus veebruaris B2B reklaame 123 küljel. Järgnesid Postimees (50), Päevaleht (38) ja Eesti Ekspress (37). Teiste lehtede osa kokku on seega 125 külge.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele