• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 13.03.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teisena toetati ettepanekut, et kaupu toodetaks nii suurtes- kui väikepakendites. Kolmandana soovitati tootjal püüelda toote tervislikkuse poole.
Kolmandik küsitletuist toetas ettepanekuid laiendada kodumaiste kaupade sortimenti, parandada valikut ja teha rohkem reklaami.
Praegu on tarbija jaoks kodumaise kauba tutvustamisel eelistatuimateks reklaamikanaliteks televisioon (märkis 68% küsitletuist) ja degusteerimised kauplustes (37%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uudise vahendas Sulev Oll.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele