• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Honda ehitas uue mahtauto

    Paar nädalat tagasi Eestisse saabunud mahtuniversaal Honda Stream on oma eelkäijast Honda Shuttle?ist ligi kümme sentimeetrit lühem, kuid sisaldab sellegipoolest seitset istekohta. Ta on 25 sentimeetrit pikem kui kõige väiksem 7kohaline mahtuniversaal Opel Zafira ja vaid kuus sentimeetrit lühem tuntumaist, VW Saharanist, kuid sellele vaatamata on seitse kohta täiskasvanud inimestele seal autos siiski rohkem hädavariant. Tagumistele istmeridadele pääsemine on küll suhteliselt lihtne ja muretu ka täismõõdulistele, kuid sinna maha istudes ei ole pika maa jaoks olemine just kõige mugavam. Kõige suuremaks probleemiks ei kujunegi mitte niivõrd põlveruumi nappus, kuivõrd see, et jalalabad ei mahu keskmise istmerea alla ära. Auto põranda ja keskmise istme vahe on suhteliselt ahtake. Seega sobib kolmas istmerida ka sellel autol rohkem lastele, kes tunnevad end ?pagasiruumis? igati mugavalt. Ning kuna tegemist on ühe suure ja laia istmega, siis pisikesi nublusid mahub sinna taha vabalt ka kolm. Täiskasvanud sobivad rohkem keskmisele istmereale, kus mugava sõiduasendi leidmine pole mingi probleem.
    Oma põhiolemuselt meenutab Stream üsna paljuski viieukselist Civicut. Väliselt eristab neid Streami suuremate esitulede ja tagant poolkaarekujulise tuledepaneeli poolest, mis jookseb ühtlase joonena ühelt poolt keskelt üle katuseserva teisele poole keskele. Pigem on sellise poolkaare näol tegemist rohkem disainielemendiga, tuled süttivad vaid vasakul ja paremal pool ning üleval keskel.
    Ka sisenedes on sarnasus Civicuga ilmne. Keskkonsooli kuju ja selle alaosas asuv käigukang on esimene ühine tunnusjoon, mis silma torkab. Konsoolil asuvad kliima reguleerimise juhtnupud on küll hoopis teise asukohaga, lisaks on Streamil topeltkonditsioneer, ehk tagareisijatele on antud võimalus temperatuuri ja tuult oma käe järgi sättida. Kõik muu on aga vägagi sarnane.
    Sama raske on ka mugava sõiduasendi leidmine. Tundub, et Honda arvestab autode loomisel rohkem lühikeste jalgadega jaapanlaste kui pikakoivaliste eurooplastega.
    Ja sellega võibki antud auto kallal norimise lõpetada. Kõik muu on igati tasemel. Salongis on vaikne ning eriti mootori hääled on väga oskuslikult ära peidetud. Sõiduomaduste osaski saab kõike muud kui nuriseda. Ehkki tema teljevahe on üsna napilt väikeste mahtuniversaalide omadest üle, jäädes näiteks VW Sharani omale alla enam kui kümne sentimeetri jagu, on temaga sõitmine üllatavalt pehme ja sujuv. Isegi väga lainelisel teel suure kiirusega kulgedes ei hakka auto üleliia raputama ega loksutama, ka rool on paraja jäikusega ning kuuletub juhile igas olukorras. Midagi enamat on selliselt autolt raske tahta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Saksa majandusajakirjanik valimiste eel: taastame Hansa Liidu!
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Sigade hinnad kukkusid Hiinas tagasi maa peale
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Elektrienergia hinnatõus paneb aina rohkem kodusele päikeseenergia-jaamale mõtlema
Juba neljas kuu järjest näeme väga olulist elektrienergia hinnatõusu ning arvestades kasvavat nõudlust elektrienergia järele ja tootmise liikumist 100% süsinikuvabaduse suunas, pole odavnemist ka lähitulevikus näha.
Juba neljas kuu järjest näeme väga olulist elektrienergia hinnatõusu ning arvestades kasvavat nõudlust elektrienergia järele ja tootmise liikumist 100% süsinikuvabaduse suunas, pole odavnemist ka lähitulevikus näha.
Leedu soovitab lahti saada Hiina telefonidest Eesti seisukoht: meil pole põhjust Leedu leidudes kahelda
Leedu kaitseminister soovitas inimestel vältida Hiina telefonide ostmist ja ära visata need, mis juba olemas on, sest avastas sinna sisse ehitatud tsensorlahenduse, kirjutab Reuters. RIA peadirektori asetäitja Gert Auväärti sõnul ei ole RIA sarnaseid analüüse läbi viinud, kuid neil pole põhjust Leedu riikliku küberjulgeoleku keskuse raportis ja leidudes kahelda.
Leedu kaitseminister soovitas inimestel vältida Hiina telefonide ostmist ja ära visata need, mis juba olemas on, sest avastas sinna sisse ehitatud tsensorlahenduse, kirjutab Reuters. RIA peadirektori asetäitja Gert Auväärti sõnul ei ole RIA sarnaseid analüüse läbi viinud, kuid neil pole põhjust Leedu riikliku küberjulgeoleku keskuse raportis ja leidudes kahelda.