Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Honda ehitas uue mahtauto

    Paar nädalat tagasi Eestisse saabunud mahtuniversaal Honda Stream on oma eelkäijast Honda Shuttle?ist ligi kümme sentimeetrit lühem, kuid sisaldab sellegipoolest seitset istekohta. Ta on 25 sentimeetrit pikem kui kõige väiksem 7kohaline mahtuniversaal Opel Zafira ja vaid kuus sentimeetrit lühem tuntumaist, VW Saharanist, kuid sellele vaatamata on seitse kohta täiskasvanud inimestele seal autos siiski rohkem hädavariant. Tagumistele istmeridadele pääsemine on küll suhteliselt lihtne ja muretu ka täismõõdulistele, kuid sinna maha istudes ei ole pika maa jaoks olemine just kõige mugavam. Kõige suuremaks probleemiks ei kujunegi mitte niivõrd põlveruumi nappus, kuivõrd see, et jalalabad ei mahu keskmise istmerea alla ära. Auto põranda ja keskmise istme vahe on suhteliselt ahtake. Seega sobib kolmas istmerida ka sellel autol rohkem lastele, kes tunnevad end ?pagasiruumis? igati mugavalt. Ning kuna tegemist on ühe suure ja laia istmega, siis pisikesi nublusid mahub sinna taha vabalt ka kolm. Täiskasvanud sobivad rohkem keskmisele istmereale, kus mugava sõiduasendi leidmine pole mingi probleem.
    Oma põhiolemuselt meenutab Stream üsna paljuski viieukselist Civicut. Väliselt eristab neid Streami suuremate esitulede ja tagant poolkaarekujulise tuledepaneeli poolest, mis jookseb ühtlase joonena ühelt poolt keskelt üle katuseserva teisele poole keskele. Pigem on sellise poolkaare näol tegemist rohkem disainielemendiga, tuled süttivad vaid vasakul ja paremal pool ning üleval keskel.
    Ka sisenedes on sarnasus Civicuga ilmne. Keskkonsooli kuju ja selle alaosas asuv käigukang on esimene ühine tunnusjoon, mis silma torkab. Konsoolil asuvad kliima reguleerimise juhtnupud on küll hoopis teise asukohaga, lisaks on Streamil topeltkonditsioneer, ehk tagareisijatele on antud võimalus temperatuuri ja tuult oma käe järgi sättida. Kõik muu on aga vägagi sarnane.
    Sama raske on ka mugava sõiduasendi leidmine. Tundub, et Honda arvestab autode loomisel rohkem lühikeste jalgadega jaapanlaste kui pikakoivaliste eurooplastega.
    Ja sellega võibki antud auto kallal norimise lõpetada. Kõik muu on igati tasemel. Salongis on vaikne ning eriti mootori hääled on väga oskuslikult ära peidetud. Sõiduomaduste osaski saab kõike muud kui nuriseda. Ehkki tema teljevahe on üsna napilt väikeste mahtuniversaalide omadest üle, jäädes näiteks VW Sharani omale alla enam kui kümne sentimeetri jagu, on temaga sõitmine üllatavalt pehme ja sujuv. Isegi väga lainelisel teel suure kiirusega kulgedes ei hakka auto üleliia raputama ega loksutama, ka rool on paraja jäikusega ning kuuletub juhile igas olukorras. Midagi enamat on selliselt autolt raske tahta.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.