Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Honda ehitas uue mahtauto

    Paar nädalat tagasi Eestisse saabunud mahtuniversaal Honda Stream on oma eelkäijast Honda Shuttle?ist ligi kümme sentimeetrit lühem, kuid sisaldab sellegipoolest seitset istekohta. Ta on 25 sentimeetrit pikem kui kõige väiksem 7kohaline mahtuniversaal Opel Zafira ja vaid kuus sentimeetrit lühem tuntumaist, VW Saharanist, kuid sellele vaatamata on seitse kohta täiskasvanud inimestele seal autos siiski rohkem hädavariant. Tagumistele istmeridadele pääsemine on küll suhteliselt lihtne ja muretu ka täismõõdulistele, kuid sinna maha istudes ei ole pika maa jaoks olemine just kõige mugavam. Kõige suuremaks probleemiks ei kujunegi mitte niivõrd põlveruumi nappus, kuivõrd see, et jalalabad ei mahu keskmise istmerea alla ära. Auto põranda ja keskmise istme vahe on suhteliselt ahtake. Seega sobib kolmas istmerida ka sellel autol rohkem lastele, kes tunnevad end ?pagasiruumis? igati mugavalt. Ning kuna tegemist on ühe suure ja laia istmega, siis pisikesi nublusid mahub sinna taha vabalt ka kolm. Täiskasvanud sobivad rohkem keskmisele istmereale, kus mugava sõiduasendi leidmine pole mingi probleem.
    Oma põhiolemuselt meenutab Stream üsna paljuski viieukselist Civicut. Väliselt eristab neid Streami suuremate esitulede ja tagant poolkaarekujulise tuledepaneeli poolest, mis jookseb ühtlase joonena ühelt poolt keskelt üle katuseserva teisele poole keskele. Pigem on sellise poolkaare näol tegemist rohkem disainielemendiga, tuled süttivad vaid vasakul ja paremal pool ning üleval keskel.
    Ka sisenedes on sarnasus Civicuga ilmne. Keskkonsooli kuju ja selle alaosas asuv käigukang on esimene ühine tunnusjoon, mis silma torkab. Konsoolil asuvad kliima reguleerimise juhtnupud on küll hoopis teise asukohaga, lisaks on Streamil topeltkonditsioneer, ehk tagareisijatele on antud võimalus temperatuuri ja tuult oma käe järgi sättida. Kõik muu on aga vägagi sarnane.
    Sama raske on ka mugava sõiduasendi leidmine. Tundub, et Honda arvestab autode loomisel rohkem lühikeste jalgadega jaapanlaste kui pikakoivaliste eurooplastega.
    Ja sellega võibki antud auto kallal norimise lõpetada. Kõik muu on igati tasemel. Salongis on vaikne ning eriti mootori hääled on väga oskuslikult ära peidetud. Sõiduomaduste osaski saab kõike muud kui nuriseda. Ehkki tema teljevahe on üsna napilt väikeste mahtuniversaalide omadest üle, jäädes näiteks VW Sharani omale alla enam kui kümne sentimeetri jagu, on temaga sõitmine üllatavalt pehme ja sujuv. Isegi väga lainelisel teel suure kiirusega kulgedes ei hakka auto üleliia raputama ega loksutama, ka rool on paraja jäikusega ning kuuletub juhile igas olukorras. Midagi enamat on selliselt autolt raske tahta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Päästerõngas kõigile ei päästa kedagi
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nüüd on see siis käes – Eesti kinnisvaraturul hakkab kuk ..., tähendab, juhtuma
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA aktsiaindeks langes 2020. aasta novembri tasemele
USA aktsiaturg tegi teisipäeval uue käesoleva aasta põhja ning jõudis tasemele, kus indeks oli viimati 2020. aasta novembris. Languse põhjuseks on intressimäärade tõus ning majanduse jahtumine.
USA aktsiaturg tegi teisipäeval uue käesoleva aasta põhja ning jõudis tasemele, kus indeks oli viimati 2020. aasta novembris. Languse põhjuseks on intressimäärade tõus ning majanduse jahtumine.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Pereettevõtja: tippjuhtimine on nagu matšeetega võsas raiumine
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Rikaste TOP: Elon Musk teenib sinu kuupalga 5 sekundiga Rikaste TOPi eelõhtu!
Mida on ühist Kristo Käärmannil ja Rihannal? Nad said samal aastal miljardärideks ja ühtlasi olid nad ka oma koduriikides esimesed miljardärid. Seejuures on Rihannal vaid kaks korda rohkem jõukust kui Käärmannil.
Mida on ühist Kristo Käärmannil ja Rihannal? Nad said samal aastal miljardärideks ja ühtlasi olid nad ka oma koduriikides esimesed miljardärid. Seejuures on Rihannal vaid kaks korda rohkem jõukust kui Käärmannil.
Portaalides käib kinnisvara soodusmüük. "Agressiivne hinnatõus on möödas." Müüjate turust on saamas ostjate turg.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.