• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mustvees alustati euroopaliku sadama ehitamist

    Septembris alustati Mustvee sadama renoveerimist. Sadama valmimine peaks Mustveesse tooma senisest märksa rohkem turiste ja soodustama ka uute töökohtade loomist, kirjutab Vooremaa.

    Kui poliitilised olud võimaldavad, avab sadam laevatee Eesti ja Venemaa vahel.
    Kaasaegse sadama ehitamisel Mustveesse on pikk eellugu. Idee sadama uuendamiseks tekkis juba nõukogude võimu aastatel.
    '1998. aastal kiitis linnavolikogu heaks linnavalitsuse otsuse tellida projekt sadama põhjalikuks renoveerimiseks. Selleks vajaliku raha saamiseks aitas kaasa tollane keskkonnaminister Villu Reiljan. Ehitaja leidmiseks korraldatud riigihankekonkursil osales kolm firmat. Võitjaks tunnistati Tallinna ettevõte OÜ Bauwerk, kes lubas teha esimese etapi tööd valmis 3,6 miljoni krooniga,' rääkis Mustvee linnapea Pavel Kostromin.
    'Vajalikust 3,6 miljonist kroonist 2,5 miljonit saime Keskkonnainvesteeringute Keskusest, 700 000 krooni Regionaalarengu Sihtasutusest ja 405 000 krooni eraldasime linna eelarvest,' selgitas meer.
    Sadama renoveerimise esimesel etapil teeb aktsiaselts Bauwerk süvendustöid. Ujukkraanaga pumbatakse välja muda. Esmaetapi lõpuks 30. detsembriks peab olema valmis 50 meetrit kaid.
    Sadama uuendamise teine etapp algab tuleval aastal, siis korraldatakse uus riigihanke konkurss. Vajaliku raha saamiseks esitas Mustvee taas taotluse Keskkonnainvesteeringute Keskusele.
    ?Mustvees valmib sadam, kus saavad randuda kõikvõimalikud Peipsil sõitvad laevad,? ütles Kostromin.
    Mustvee linnavolikogu liikme Jevdokia Abakanova arvates muudab uus sadam elu linnas märksa hoogsamaks, põnevamaks ning majanduslikult paremaks. 'Meie linna hakkavad külastama sajad turistid ja sadamasse saab luua mitmeid uusi töökohti,' lausus ta.
    'Kui poliitilised suhted võimaldavad, avatakse tulevikus võibolla laevaliiklus ka Mustvee ja meie sõpruslinna Oudova vahel. Praegu peame sinna sõitma Pihkva kaudu, sellepärast tuleb läbida 300 kilomeetrit. Kaht linna ühendava veetee pikkuseks oleks aga ainult 42 kilomeetrit,' rääkis Pavel Kostromin.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Föderaalreservi prognoos pani USA aktsiaturud rallima
Föderaalreservi pulline prognoos ja Hiina krediidituru hädade vähene levik on investorid taas ostulainele häälestanud: kõik USA indeksid kerkisid täna enam kui protsendi.
Föderaalreservi pulline prognoos ja Hiina krediidituru hädade vähene levik on investorid taas ostulainele häälestanud: kõik USA indeksid kerkisid täna enam kui protsendi.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.