Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Arvamusi Eesti Telefoni hinnakergitamise kavale
Kuutasu kallinemine ja hinnatõusu suurus pole veel lõplikult otsustatud. Kulude auditist, mis telliti audiitorfirmast Deloitte & Touche, selgub, et hinnatõus, mis vastaks teenuse osutamiseks tehtud kulutustele, peaks olema veelgi suurem. Valdo Kalm, ASi Eesti Telefon juhatuse esimees (PM, 23.10.)
___________________________________________
Meil ei ole ühtegi hinnakirja, kus oleks kirjas, et kuutasuks tuleb just 99 krooni. Loomulikult oleme erinevaid stsenaariume arutlenud, mis puudutavad kuutasusid, boonustasusid ja kõneminuti hindasid. Audiitorfirmalt Deloitte & Touche tellitud audit näitas, et digitaaltelefoni kuumakse omahind on 237 krooni, aga me anname endale aru, et me ei saa klientidelt nii suurt summat küsida. Ühe liini rajamise omahind on 17 337 krooni. Digitaaltelefoni paigaldamine maksab praegu erakliendile 824 krooni ja ärikliendile 3000 krooni Piret Mürk, ASi Eesti Telefon avalike suhete direktor (ÄP Online, 23.10.)
___________________________________________
Käime praegugi Eesti Telefoniga kohut aprillikuise hinnatõusu pärast. Kahjuks venib sellegi põhjendamatu hinnatõusu arutelu kohtus järgmisse aastasse, kuigi uus hinnatõus tuleb juba peale. ET kolmanda kvartali vaid kahe miljoni suurune kasum on raamatupidamislik ega tohi anda põhjust hinnatõusuks. Aini Proos, konkurentsiameti direktori asetäitja (PM, 23.10.)
___________________________________________
Eesti Telefoni kuutasu tõus raskendab peale klientide ka konkurentide elu. Niigi on püsivõrgu kasutamine kõrgete hindade tõttu vähenemas, nüüd kahaneb tarbijate hulk veelgi. Kõnekaartide müük läheb üha paremini. Mobiilikõnede hinnad kukuvad. Kõnekaarti on mugavam kasutada ja selle abil saab ka kulutusi paremini kontrollida. Üllar Jaaksoo, Tele2 juhatuse esimees (PM, 23.10.)