Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
New Yorgi linnapea koht maksab 41 miljonit dollarit
Autoriteetse finantsuudiste agentuuri asutaja Michael Bloomberg kulutas New Yorgi linnapea valimiskampaaniaks 41 miljonit dollarit. Mõningad USA eksperdid nimetavad seda summat rekordiliseks, kirjutab Rockefeller.ru.
Valimised toimuvad täna.
Igal juhul ületab see neljakordselt peamise oponendi - demokraat Mark Greeni kampaania maksumuse, mis oli 10,7 mln dollarit.
Raha pani Bloomberg välja oma taskust ja ei võtnud linna kassast sentigi, kuulutades isegi, et tema valimise korral loobub ta linnapea ametipalgast.
Kampaania haripunktis, 2.-22.oktoobrini kulutas Bloomberg reklaamile 12 mln dollarit (Green 3,5 mln). Wisconsini ülikooli uurimuse järgi ilmus Bloomberg teleriekraanidele 5600 korda kuni 24.oktoobrini (Green 1900 korda).
Mark Green kulutas kampaaniaks linna ja oma pooldajate vabatahtlike annetustena saadud raha. Tema pooldajate hulgas on palju ehituskompaniide ja kinnisvarafirmade juhte, pankureid ja juriste. Välise reklaamiga tegelevad kompaniid loodavad, et Green muudab pärast linnapeaks saamist ära kohaliku seaduse, mis puudutab piiranguid reklaamtahvlite paigutusele ning toetavad samuti Greeni.
Pärast 11.septembri terrorirünnakuid spekuleeriti praeguse linnapea - vabariiklase Rudolph Giuliani jätkamisega vähemalt aasta võrra, sest ta on oma ülesannetega väga hästi hakkama saanud. Giuliani teatas aga oma toetusest Bloombergile ning valimiste päevaks on kandidaatide reitingud võrdsed.
<#Rockefeller.ru=http://www.rockefeller.ru/2001/10/27/skoljkostoit.shtml>