• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 06.11.01, 15:28

New Yorgi linnapea koht maksab 41 miljonit dollarit

Autoriteetse finantsuudiste agentuuri asutaja Michael Bloomberg kulutas New Yorgi linnapea valimiskampaaniaks 41 miljonit dollarit. Mõningad USA eksperdid nimetavad seda summat rekordiliseks, kirjutab Rockefeller.ru.
Valimised toimuvad täna.
Igal juhul ületab see neljakordselt peamise oponendi - demokraat Mark Greeni kampaania maksumuse, mis oli 10,7 mln dollarit.
Raha pani Bloomberg välja oma taskust ja ei võtnud linna kassast sentigi, kuulutades isegi, et tema valimise korral loobub ta linnapea ametipalgast.
Kampaania haripunktis, 2.-22.oktoobrini kulutas Bloomberg reklaamile 12 mln dollarit (Green 3,5 mln). Wisconsini ülikooli uurimuse järgi ilmus Bloomberg teleriekraanidele 5600 korda kuni 24.oktoobrini (Green 1900 korda).
Mark Green kulutas kampaaniaks linna ja oma pooldajate vabatahtlike annetustena saadud raha. Tema pooldajate hulgas on palju ehituskompaniide ja kinnisvarafirmade juhte, pankureid ja juriste. Välise reklaamiga tegelevad kompaniid loodavad, et Green muudab pärast linnapeaks saamist ära kohaliku seaduse, mis puudutab piiranguid reklaamtahvlite paigutusele ning toetavad samuti Greeni.
Pärast 11.septembri terrorirünnakuid spekuleeriti praeguse linnapea - vabariiklase Rudolph Giuliani jätkamisega vähemalt aasta võrra, sest ta on oma ülesannetega väga hästi hakkama saanud. Giuliani teatas aga oma toetusest Bloombergile ning valimiste päevaks on kandidaatide reitingud võrdsed.
<#Rockefeller.ru=http://www.rockefeller.ru/2001/10/27/skoljkostoit.shtml>

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele