Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Soe suvi kergitas hüppeliselt karastusjookide, välja arvatud kalja müüki
Karastusjookide tootjaid rõõmustanud soe suvi pani tarbijad ostma varasemast miljoneid liitreid rohkem karastusjooke, pidurdades aga samas menujoogiks kujunenud kalja populaarsuse kasvu, kirjutab Postimees.
Peamiselt linnades asuvate kaupluste müügitulemusi jälgiva Profindexi andmetel ostsid eestimaalased juulis ja augustis karastusjooke ja kalja üle 9 miljoni liitri, mis on peaaegu kolm miljonit liitrit enam kui aasta tagasi.
Firma tootespetsialisti Evelyn Marduse ütlusel mõjus soe suvi hästi kõikide karastusjookide müügitulemustele. Enim müüdi tema andmetel liitrites Coca-Cola ja Fanta margi alla kuuluvaid tooteid. Meelsasti ostsid kaupluste külastajad ka Tartu õlletehase tavalist limonaadi. ?Kalja suur populaarsus näitab seevastu kerget langust,' sõnas Mardus.