• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,49%45 456,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,09
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,49%45 456,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,09
  • 09.11.01, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Päevaleht: pole mitte sõda, vaid allahindlus

Eesti Päevalehe peadirektori Hando Sinisalu sõnul pole Eesti reklaamiturul toimuv mitte hinnasõda, vaid allahindlus.
'Küll aga on väljaannete poolt pakutavad allahindlused läinud suuremaks kui kevadel,' ütles Sinisalu.
Postimehe reklaamidirektori Marek Pihlaku ütlust mööda on 'mõned väljaanded kaotanud pea'. Pärast 11. septembri terrorirünnakut USAs langetas Eesti Päevaleht jõuliselt reklaamipinna müügi hindu. 'Käsi südamele, Postimees ei ole kaasa läinud,' ütles Pihlak.
Eesti Ekspressi turundusdirektori Kaido Ulejevi sõnul jälgivad nad Eesti Päevalehe käitumist ega kiida heaks. 'Püüame hinnalangetusega mitte kaasa minna'.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele