Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Televisioon on rebinud vaadatavuselt ette teistest telekanalitest
Eesti elanikkond on novembri alguses vaadanud Eesti Televisiooni oluliselt rohkem kui teisi telekanaleid, selgub firma Saar Poll läbi viidud auditooriumiuuringust.
Saar Poll auditooriumiuuringu andmetel pühendavad Eesti elanikud vanuses 12-74 aastat kogu oma teleri vaatamisajast 23,6% Eesti Televisiooni vaatamisele. TV 3 vaatamisele kulutavad nad 21,7 % ja Kanal 2 vaatamisele 17,8%.
Võrreldes oktoobrikuise AS EMOR auditooriumiuuringuga on Eesti Televisiooni osakaal kogu telerivaatamisele kulutatud ajast kasvanud ligi 20%, sest oktoobris oli ETV osakaal kogu telerivaatamisele pühendatud ajast 18,9%.
Kasvanud on ka TV3 ja Kanal 2 osakaal kogu teleri vaatamisele pühendatud ajast. TV3 osakaal oli oktoobris 20,0% ja Kanal 2 osakaal 16,2%.
?TV 1 kadumisega on inimesed hakanud rohkem vaatama teisi Eesti telekanaleid ja see on suurendanud kõigi Eesti telekanalite vaatajanumbreid,? ütles ETV reklaamidirektor Rivo Saarna. ?Põhjus on ka selles, et sügis- ja talvekuudel vaatavad inimesed telerit tavapärasemast rohkem.?
Saar Polli auditooriumiuuringute andmetel on kasvanud oluliselt ka üksikute Eesti Televisiooni saadete vaadatavus. Novembri alguses vaatas Aktuaalset kaamerat nädala jooksul keskmiselt 285 000 inimest, mis on 10 000 inimese võrra rohkem kui oktoobrikuistes EMORi uuringutes.
Samuti küünib argipäevase hommikuprogrammi 'Terevisioon' reiting tipphetkedel üle 11 protsendi, mis on hommikuprogrammi rekordtulemus. ?See tähendab, et ETV hommikutelevisiooni vaatab korraga kuni 130 000 inimest,? ütles Saarna.
Võrreldes oktoobriga on oluliselt suurem vaatajaskond ka Õnne 13 kordustel, mille reiting on novembri alguses 12% (oktoobris 7-8%), Pühapäevitajal (novembris 20,2%, oktoobris 15,3%) ja Maahommikul (novembris 13,9%, oktoobris 6,6%).