• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.12.01, 08:21

Eesti Televisioon on rebinud vaadatavuselt ette teistest telekanalitest

Eesti elanikkond on novembri alguses vaadanud Eesti Televisiooni oluliselt rohkem kui teisi telekanaleid, selgub firma Saar Poll läbi viidud auditooriumiuuringust.
Saar Poll auditooriumiuuringu andmetel pühendavad Eesti elanikud vanuses 12-74 aastat kogu oma teleri vaatamisajast 23,6% Eesti Televisiooni vaatamisele. TV 3 vaatamisele kulutavad nad 21,7 % ja Kanal 2 vaatamisele 17,8%.
Võrreldes oktoobrikuise AS EMOR auditooriumiuuringuga on Eesti Televisiooni osakaal kogu telerivaatamisele kulutatud ajast kasvanud ligi 20%, sest oktoobris oli ETV osakaal kogu telerivaatamisele pühendatud ajast 18,9%.
Kasvanud on ka TV3 ja Kanal 2 osakaal kogu teleri vaatamisele pühendatud ajast. TV3 osakaal oli oktoobris 20,0% ja Kanal 2 osakaal 16,2%.
?TV 1 kadumisega on inimesed hakanud rohkem vaatama teisi Eesti telekanaleid ja see on suurendanud kõigi Eesti telekanalite vaatajanumbreid,? ütles ETV reklaamidirektor Rivo Saarna. ?Põhjus on ka selles, et sügis- ja talvekuudel vaatavad inimesed telerit tavapärasemast rohkem.?
Saar Polli auditooriumiuuringute andmetel on kasvanud oluliselt ka üksikute Eesti Televisiooni saadete vaadatavus. Novembri alguses vaatas Aktuaalset kaamerat nädala jooksul keskmiselt 285 000 inimest, mis on 10 000 inimese võrra rohkem kui oktoobrikuistes EMORi uuringutes.
Samuti küünib argipäevase hommikuprogrammi 'Terevisioon' reiting tipphetkedel üle 11 protsendi, mis on hommikuprogrammi rekordtulemus. ?See tähendab, et ETV hommikutelevisiooni vaatab korraga kuni 130 000 inimest,? ütles Saarna.
Võrreldes oktoobriga on oluliselt suurem vaatajaskond ka Õnne 13 kordustel, mille reiting on novembri alguses 12% (oktoobris 7-8%), Pühapäevitajal (novembris 20,2%, oktoobris 15,3%) ja Maahommikul (novembris 13,9%, oktoobris 6,6%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele