• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 18.01.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PR riigi tasandil on väheveenev

Eesti ei saa põhimõtteliselt olla tuntum kui tema inimesed, loodus, muistised, kaubamärgid, kultuur. Pole olemas ?niisama? tuntust, vaid on kellegi või millegi tuntus. Ses mõttes jääb arusaamatuks, mille nimel täpselt ambitsiooniks ja kallis projekt ?Eesti tuntuks? tegutseb. 40 miljonit krooni on üsna suur raha ja kõigil meil oleks huvitav teada, millega Eesti võib (ootamatult) tuntuks saada.
Samasse võib lahterdada ka Tallinna mainekujunduskampaania, mis, ausalt öeldes, paneb õlgu kehitama. Kõige lihtsam ja kiirem viis on tuntuks saada ikka skandaaliga ? kuid mis see raha tuulde loopiminegi muud on.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele