Eesti ei saa põhimõtteliselt olla tuntum kui tema inimesed, loodus, muistised, kaubamärgid, kultuur. Pole olemas ?niisama? tuntust, vaid on kellegi või millegi tuntus. Ses mõttes jääb arusaamatuks, mille nimel täpselt ambitsiooniks ja kallis projekt ?Eesti tuntuks? tegutseb. 40 miljonit krooni on üsna suur raha ja kõigil meil oleks huvitav teada, millega Eesti võib (ootamatult) tuntuks saada.
Samasse võib lahterdada ka Tallinna mainekujunduskampaania, mis, ausalt öeldes, paneb õlgu kehitama. Kõige lihtsam ja kiirem viis on tuntuks saada ikka skandaaliga ? kuid mis see raha tuulde loopiminegi muud on.
Seotud lood
Maailmamajanduse jõujooned on kiiresti muutumas – seda tõestab BRICSi ja lääneriikide majanduste mahu pikajaaline võrdlus. Tektoonilised muutused globaalses majanduses toovad arvatavasti kaasa ka suured muutused geopoliitikas ja maailma finantskorras.