EMT alandab 7. märtsist 2002 oma klientidele vastuvõetava kõne hinda seitsmes riigis, transiitteenuse pakkujate hindade muutumisest tulenevalt toimub väike hinnatõus neljas riigis, teatab ettevõte.
'Mitmetes senistes kallimates riikides toimub mitmekroonine hinnalangus,' selgitas EMT roamingu arendusjuht Kati Kallastu. 'Transiitteenuste hindade alanemine mitmetes eestlaste jaoks tuntud ja armastatud puhkekuurortides nagu Hispaania, Egiptus, Tuneesia ja Araabia Ühendemiraadid, on EMT klientide jaoks kindlasti rõõmustav uudis.'
EMT klientide poolt välisriigis vastuvõetava kõne hind langeb järgnevalt: Araabia Ühendemiraadid (hinnalangus 4.50 krooni, uus hind 21.35 krooni minut), Tuneesia ( hinnalangus 1.40, uus hind 27.05), Egiptus (hinnalangus 1.40, uus hind 27.05, ) ja Hispaania (uus hind 8.55, hinnalangus 0.35), samuti Austraalias (uus hind 14.25, hinnalangus 3.65), Montenegros (uus hind 7.55, hinnalangus 2.15) ja Uus-Meremaal (uus hind 14.25, hinnalangus 9.05).
Vastuvõetava kõne minutihind tõuseb Soomes (hinnamuutus 30 senti, uus hind 3.50 krooni minut), Leedus Bite võrgus (uus hind 5.40, hinnamuutus 55 senti), Lätis Tele2 võrgus (uus hind 5.40, hinnamuutus 85 senti) ) ja Saksamaal (uus hind 6.95, hinnamuutus 1.80).
Leedus ja Lätis soovitab EMT kasutada Baltic Sea AllianceŽi partnerite ehk vastavalt siis Omniteli ja LMT teenuseid: vastavalt kolme mobiilsideoperaatori kokkuleppele on EMT kliendile Omniteli ja LMT võrgus vastuvõetav kõne tasuta. Samuti on neis võrkudes EMT kliendile odavaim mobiililt Eestisse helistamine.
Soomes ja Saksamaal jääb hoolimata hinnatõusust EMT kliendile vastuvõetava kõne hind endiselt soodsaimaks.
EMT on Eesti suurim mobiilsideoperaator. EMT kliendid saavad välismaal rääkida 193 mobiilsideoperaatori võrgus 85 erinevas riigis või piirkonnas.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.