Pärnu Papiniidu silla küljest murdus eelmisel nädalal raudteesilla mitmesajakilone betoonist konsoolkatte ots, mis võib alla kukkudes ohustada möödasõitvaid autosid, kirjutab Pärnu Postimees.
Umbes meetrikõrgune ja kahe meetri laiune betoondetail ripub paari meetri kõrgusel sõidutee ääres, toetudes detaili armatuurvarrastele.
Tammiste poole jääva silla alt läbisõidul on seni liiklus mõlemas suunas juhitud tee parema serva sõidureale.
?Silla kandevõimele murdunud betoonitükk ohtlik pole, kuid see võib kuidagi nurkapidi teele kukkuda,? ütles Pärnu linnavalitsuse majandusosakonna ehitusnõunik Enno Tammekivi.
Edelaraudtee, kellele raudteesild kuulub, lubas lähipäevil betoonitüki koristada.
Maanteeameti järelevalveosakonna peaspetsialisti Peeter Klauseni teatel näitab detailide pudenemine silla väga halba seisukorda. ?Otsest ohtu ei ole, aga see näitab, et ühel päeval võib veel midagi alla tulla,? ütles ta.
Papiniidu silda ei ole hooldatud ega remonditud selle valmimisest 1979. aastal. Spetsialistide hinnangul võiks sild ilma remondita vastu pidada veel kümmekond aastat.
Maanteeamet plaanis Papiniidu silla remonti juba eelmiseks aasta lõpuks, kuid rahapuudusel seda ei alustatud.
Silda ei remondita tänavugi, sest maanteeamet on Papiniidu silla arvanud Pärnut läbiva Via Baltica remondi projekti, mida tahetakse rahastada Euroopa Liidu ISPA fondist. Et fondilt raha saada, tuleb maanteeameti asepeadirektori Aleksander Kaldase jutu järgi teha fondi nõustajatega silla kohta uued uuringud.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.