• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 10.04.02, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Lindaliin plaanib vedada reisijad Rootsi kolme tunniga

Lindaliini AS kaalub Rootsi vahet sõitmise võimalust ja plaani teostudes veaks reisijad üle mere vaid kolme tunniga.
Lindaliini esimese projektina valmib juuni alguseks 42 meetri pikkune kiirlaev, mis hakkab sõitma Helsingi suunal. Teise sammuna nimetab Lindaliini direktor Rein Ojasaar Helsingi liinile veel ühe laeva ostmist, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Sammuna number kolm laseme ehitada nendest kahest pisut suurema, üle 60 meetri pikkuse laeva, mille kiirus oleks 60 sõlme ehk enam kui 110 kilomeetrit tunnis,? ütles Ojasaar. ?See laev hakkaks sõitma Rootsi. Samas oleks täpsetest mõtetest rääkimine spekuleerimine, kuna kõik on alles läbirääkimiste faasis. Las kana muneb enne ära ja siis kaagutab,? lisas ta.
Lindaliini kava näeb ette, et reisijate vedu Rootsi kestab üksnes kolm-neli tundi. ?Turu-uuringud on näidanud, et klient kannatab välja just kolme- kuni neljatunnise sõidu, kuna meri pole asfalttee.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Kiirlaev sõidaks Tallinnast Rootsi rannikule ja sealt veaksid bussid reisijad edasi,? kirjeldas Ojasaar. ?Otse Stockholmi ei ole kiirlaeval võimalik sõita, kuna skäärides ei saa sõita täiskiirusega,? lisas ta.
Lindaliini plaanid seonduvad uue liini avamisega just Rootsi suunal, sest ainuvalitseja Tallinki laevad hakkavad praegu õhtul sõitma ja on Rootsis alles hommikul, ütles Ojasaar.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele