Tallinna lennujaam sai kvaliteedisertifikaadi ISO 9001:2000.
Rahvusvahelise sertifitseerimisbüroo Bureau Veritas Quality International Eesti esindus andis Tallinna lennujaamale üle tunnustussertifikaadi, mille kohaselt lennujaama kvaliteedijuhtimissüsteem vastab rahvusvahelise standardi ISO 9001:2000 nõuetele, teatas Tallinna Lennujaam.
Lennujaama kvaliteedijuhtimissüsteemi käsitlusalaks on reisijate teenindamine, õhusõidukite maapealne teenindamine ning lennuvälja hooldus ja käitamine (peadispetsherteenistus, elektriteenistus, terminali tehnohoolde talitus, sideteenistus).
AS Tallinna Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik ütles, et lennujaama
sertifitseerimine on nii klientide, koostööpartnertite kui kogu lennujaama personali töö seisukohalt väga oluline sündmus.
?Tunnustussertifikaat on tõenduseks selle kohta, et Tallinna lennujaam soovib tagada usaldusväärsuse ja kõrge kvaliteediga teeninduse,? lausus Loik. ?Sertifikaadi saamine on siiski vaid üks oluline etapp meie igapäevases töös, sest kvaliteedijuhtimissüsteemi juurutamisega võtsime endale kohustuse seda
süsteemi pidevalt ka käigus hoida ja täiustada.?
Järgmise sammuna plaanbi Tallinna lennujaam kvaliteedijuhtimissüsteemi käsitlusala kindlasti laiendada, eesmärgiks on võetud juurutada ka keskkonnajuhtimissüsteem vastavalt rahvusvahelise standardi ISO 14001 nõuetele.
Tallinna lennujaamale väljastas kvaliteedisertifikaadi rahvusvaheline
sertifitseerimisbüroo Bureau Veritas Quality International, kellega sõlmitud lepingu kohaselt hakkab Bureau Veritase audiitor kvaliteedijuhtimissüsteeminõuetekohast täitmist regulaarselt kontrollima.