Rootsi Bonnier Grupile kuuluv Soome meediagrupp Alma Media parandas teises kvartalis majandustulemusi.
?Alma ei ole enam vee all. Oleme saavutatu üle uhked, kuid rahul veel mitte,? tsiteerib Helsingin Sanomat tegevjuht Juho Lipsaneni.
Kontserni teise kvartali kasum enne erakorralisi tulusid kasvas 8,5 miljonile eurole (132,9 krooni), käive 128,3 miljonile eurole, tänu läbi viidud kokkuhoiumeetmetele ning televisiooni- ja raadioreklaami tulude kasvule. Aasta algusest on koondatud 154 töötajat.
Ülejäänud aasta osas valitseb suurim ebakindlus Soome majanduskasvu toibumise üle, millest sõltuvad kontserni reklaamitulud. Siiski loodab kontsern käesoleva aasta lõpetada kasumis. Läinud aastal oli kahjum 19,4 miljonit eurot.