• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,09%39 727,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 11.09.02, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Alexela bensiin jättis kaatri merehätta?

Keset Soome lahte merehätta sattunud kaatri mootori seiskas kütuse hulgas olnud vesi.
?See on vana nali, et (Pirita) Alexelast saab veesegust jõuvett,? kinnitab hädalised üleeile päästnud aluse kapten SL Õhtulehele.
Üleeile lõuna paiku seiskus keset Soome lahe peegelsiledat vett Tallinnast Helsingisse sõitnud kiirkaater Bayliner Capri 212. Aluse mootor suri pärast võimsuse langust ning detoneerimist lihtsalt välja.
Kuigi aktsiaseltsi Balti Merekaatrid tegevjuht Tõnu Kirs üritas firmale kuuluva paadi mootorit mitu korda käivitada, ei võtnud jõuallikas enam pöördeid üles. ?Hirmu me ei tundnud. Pigem käis peast läbi, et võiks ujuma minna, sest vesi oli mõnusalt soe!? ütleb Kirs.

Artikkel jätkub pärast reklaami

6,5meetrise Baylineri meeskond ei jõudnud kuigi kaua merehädas olla, sest varsti ruttas neile appi teine Helsingisse sõitnud kaater ja korjas nad pardale.
Merehädalised päästnud kapteni Hanno arvates on vahejuhtumi põhjus lihtne: ?Seda teavad paljud, et Pirita Alexelast saab veega segatud bensiini.? Temagagi olevat seda mitu korda juhtunud. ?Läheme ja õiendame küll, aga kes siis meiesuguseid kuulab. Öeldakse, et kõik on kontrollitud - oma viga, et keset merd seisma jäite!?
Hättajäänud Baylineri omanikfirma turundusjuht Tiit Lillipuu, ütles samuti, et arvatavasti peitub põhjus viletsas kütuses. Enne Soome-reisi tangiti kaatrit Pirita jahisadama Alexela (paadi)tanklas bensiiniga 95 Ekstra.
Alexela Oili jaemüügijuht Aivar Räim kinnitab, et tanklakett pole Pirita sadama bensiinijaama kohta ühtki kaebust saanud.
Pistelisel kontrollimisel pole sealt seni ka praakkütust leitud. ?Kõik Pirital müüdavad kütused on laboris kontrollitud ja kvaliteedisertifikaadiga. Iga päev mõõdame, et kütuses poleks kondensvett ega muud,? väidab Räim. ?Miskipärast on nii, et kui kaater või auto on hooldamata, siis on selles süüdi kütusemüüja.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele