Viinatootja Onistari kampaania käigus võib viina Y2K ostes võita Jaapani alkomeetri.
Tänasest kuni 1. jaanuarini võib viinavabrikus Onistar toodetud kollase-punase erimärgistusega viina Y2K ostja leida pudelikorgi alt võidu?etooni, mis teeb temast Jaapani firma Tanita uue põlvkonna alkomeetri omanikuks, kirjutab SL Õhtuleht.
Kolm kuud kestva kampaania ?Sõida kaine peaga? jooksul leiab omaniku 150 alkomeetrit. Kampaanias osaleb üle poole tuhande kaupluse Eestis ning paljudesse neist tulevad alkomeetrid ka müügile.
?Alkoholitootja osalemine sellises kampaanias võib tunduda veidi ootamatu, kuid tegelikult on meie motiivid väga lihtsad - me ei soovi oma tarbijatele probleeme ja üritame pakkuda lahendusi nende ennetamiseks,? ütles kampaania projektijuht Kuldar Kiil. ?Ühtlasi soovime arendada alkoholikultuuri ja teadvustada, et kui pruukida alkoholi mõõdukalt ja kontrollitult, ei tarvitse sel tingimata olla hukatuslikke tagajärgi.?
Maanteeameti sõnul on tegemist esimese alkoholitootjaga, kes maanteeametile joobes autojuhtimise ohtlikkuse teavitamisel omapoolset abi on pakkunud.