Kaks nädalat kestnud kampaania väärtus on 265 000 krooni. Kasutades ühiskondlikuks teabeks mõeldud tasuta pinda säästis Keskerakond 232 000 krooni.
Plakatite trükkimiseks kulus ligikaudu 30 000 krooni. Arve trükkimiseks eest läks Keskerakonna valimiskampaaniat kujundavasse reklaamibüroosse Idea.
?Arve plakatite trükkimise eest saatsime reklaamibüroosse Idea,? kirjutas bussipeatustesse reklaami üle pannud Unicomi president Lorraine Stevenin vastuseks e-kirjale.
Plakatite kujunduse tõi keegi CD-kettal Unicomi büroosse, Stevenin ei tea, kes see olla võis.
Idea eitab igasugust seost plakatitega, pole kujundanud neid ega arvet saanud. ?Raamatupidamises meil sellist arvet ei ole. Soovitan teil küsida selgitust Keskerakonna peasekretärilt Küllo Arjakaselt,? ütles Idea AD president Mark Eikner.
Keskerakonna peasekretäri Küllo Arjakase ütlust mööda trükiti plakatid Unicomi bussioote kodade sotsiaalprogrammi raha eest ja sellel pole seost Keskerakonnaga.
Unicom kinnitab ka teistkordsel küsimisel, et nad saatsid arve plakatite trükkimise eest Ideasse.
Vastuseks küsimusele, et kes tellis ja kes maksis keskerakondlikke linnaosade vanemaid tutvustava kampaania eest, ütles Tallinna linnapea Edgar Savisaar: ?Ma arvan, et plakatite ülespanek oli linnaosade ja firma vaheline kokkulepe.?
Savisaare sõnu kinnitas ka linnavalitsuse pressiosakonna juhataja Allan Alaküla, kes soovitas pöörduda kampaania tellija leidmiseks linnaosavalitsuste poole.
Mustamäe linnaosa vanem, keskerakondlane Helle Kalda ütles, et tema ei teadnudki, et teda tutvustavad plakatid on bussipeatustesse üles pandud. ?Kui inimesed hakkasid küsima, siis uurisin välja, kes need on üles pannud,? ütles Kalda. Ta ütles, et talle on jäänud mulje, et tegemist oli Unicomi-poolse hea tahte avaldusega.
Lasnamäe linnaosa vanemale, keskerakondlasele Olev Laanjärvele on jäänud mulje, et plakatite trükkimise eest tasus Unicom ja ettevõttel on heategevuslikuks reklaamiks kulutatut võimalik tagasi teha kommertsreklaami müües.
Hetkel kuum
Võlad ulatuvad miljoniteni
Pankrotihaldur pole kolm kuud Madis Müüri kätte saanud
Keskerakondlikke linnaosavanemaid tutvustavad plakatid olid üleval neljas Tallinna linnaosas Mustamäel, Lasnamäel, Põhja-Tallinnas ja Kristiines.
Kõigis neljas linnaosavalitsuses on olemas Unicomi ja linnavalitsuse vahelise lepingu koopia. ?Igal juhul pole plakateid tellinud ja nende eest maksnud linnaosavalitsus,? kinnitatakse kõigist neljast linnaosast.
Keskerakonna sümboolikaga plakatid olid läinud kahel nädalal üleval 105 uues bussipeatuses, mille ülespanemiseks sai Unicom linnavalitsuselt juunis loa. Tänu sellele lepingule laienes Unicomi haare bussipeatustes 70 protsendi võrra. Tulevikus saab Unicom veel bussipeatuste reklaamipindu juurde, kokku 267 uut peatust.
Unicom ei pea tasuma peatustesse üles pandud kommertsreklaamilt maksu ja on vabastatud maamaksust.
Vastavalt linnavalitsusega sõlmitud kokkuleppele ei küsi Unicom raha linnavalitsuse üldhuvitava infoga, teatrietendusi või spordiüritusi reklaamivate plakatite ülespanemise eest.
Ühiskondlikuks teabeks tasuta pindadele välja pandud linnaosade keskerakondlikke vanemaid tutvustavad plakatid olid üleval kaks nädalat. Nädalavahetusel võeti need maha.
Seotud lood

5% aastaintress ja kord kvartalis intressimakse: võlakirju saab märkida kuni 30. maini