23 oktoober 2002

Hansa Liising soovitab auto liisingut koos teenuspaketiga

Hansa Liising soovitab kulude kontrollimiseks autoliisingut koos teenuspaketiga.

Hansa Liisingust auto liisinud klientidele pakub liisingufirma võimalust valida juurde auto kasutamisel vajalikke teenuseid, näiteks kindlustust, abi kindlustusjuhtumite käsitlemisel ning hoolduse korraldamisel, asendusauto võimalust ja autojuhi infoliini.

Hansa Liising Eesti juhataja Gerd Kriegeri sõnul aitab lisateenuste võtmine koos finantseerimisega teha auto kasutamise mugavamaks ja kulud paremini kontrollitavaks. 'Auto liisimisel arvestatakse tihti vaid liisingumaksega, mis praktikas moodustab siiski vaid 2/3 kõigist autole minevatest kulutustest,' lausus Krieger. 'Kulude paremaks kontrollimiseks on kasulik lisada vajalikud teenused autoliisingu paketti.'

Teenuste hulga järgi eristab Hansa Liising kolme võimalust - L ehk liising, XL ehk teenusliising ja XXL ehk täisteenusliising. Teenusliising hõlmab liisingut, kasko- ja liikluskindlustust, kütuse sooduskaarti ja 24 h autojuhi infoliini.

Täisteenusliisingu puhul saab valida veel tehnohoolduse ja remondi korraldamise, tehnohooldustasu kuumaksena, rehvivahetuse ja rehvide hoidmise, asendusauto, hädaabiteenuse, kindlustusjuhtumite käsitluse ja kulude administreerimise.

Pakkumine on mõeldud nii era- kui ka äriklientidele. Esimesi teenuseid hakkas Hansa Liising autoostu finantseerimise juurde pakkuma 2000. aasta lõpus. Praegu võtab enamus Hansa Liisingust auto liisinud klientidest liisingufirma vahendusel juurde ka kindlustuse.

Hansa Liisingu sõiduautode liisingu portfellis on septembri alguse seisuga ligi 25 000 autot Eestis, 6300 autot Lätis ja 4500 autot Leedus. Hansa Liisingu autoliisingu turuosa Eestis on septembri alguse seisuga ligi 63%.

Hetkel kuum