• OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 29.11.02, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalevi kasum kasvas kolmandas kvartalis 17%

Kalevi kolmanda kvartali konsolideeritud puhaskasum kasvas 17 protsendi võrra 4,8 mln kroonini, teatas ettevõte Tallinna börsile.
Ettevõtte konsolideeritud realiseerimise netokäive kasvas 4% võrra 69,7 miljoni kroonini.
Kalevi konsolideeritud brutorentaablus oli kolmandas kvartalis 30,3%, mis on 3,8% võrra väiksem kui eelnenud aasta samal perioodil. Rentaabluse languse peamiseks põhjuseks oli olulise tooraine - kakaoubade - 60-protsendiline hinnatõus võrreldes aasta varasemaga.
Kalevi käivet koduturul elavdas aktiivne turundustegevus, täiendavate müügitöötajate tööleasumine augustis ning klientide arvu kasv seoses otsejaotussüsteemi rakendumisega müügitegevuses. Vaadeldaval perioodil tõi ettevõte turule mitmeid uusi tooteid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kalevi toodete kogumüük ulatus 2002. aasta kolmandas kvartalis enam kui 1 500 tonnini, jäädes ligikaudu samale tasemele eelnenud aasta sama perioodiga.
Kogumüügist moodustas 76% müük koduturul ning 24% eksport. Peamisteks ekspordiriikideks olid jätkuvalt Läti ja Ukraina. Lisaks eksportis Kalev oma tooteid Venemaale, Skandinaaviamaadesse ning Ameerika Ühendriikidesse.
Kalevi kogumüügist aasta kolmandas kvartalis moodustasid jätkuvalt üle 60% shokolaadikondiitritooted: kompvekid, tahvlid ja karbid. Suhkrukondiitritoodetest edenes hästi Draakoni nätsukompvekkide, iiriste ja karamellkompvekkide müük.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga suurenesid ettevõtte turustuskulud 5,8% võrra ja seda eelkõige seoses müügiosakonna koosseisu suurendamisega augustis.
Töötajate keskmine arv vähenes kolmandas kvartalis võrreldes aasta varasemasega 4% võrra 555.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele