• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,14%6 606,06
  • DOW 30−0,33%45 730,63
  • Nasdaq −0,08%22 331,44
  • FTSE 100−0,78%9 204,43
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,14%6 606,06
  • DOW 30−0,33%45 730,63
  • Nasdaq −0,08%22 331,44
  • FTSE 100−0,78%9 204,43
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 03.12.02, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Kirikuisad seavad kahtluse alla jumalaema kasutamise reklaamis

Kirikute esindajad nimetavad moraalselt küsitavaks Tele2 reklaami, mis pakub sideteenuseid kahte aupaistega last hoidva neitsi Maarja kujutamisega.
Pühapäeval üle riigi avalikesse kohtadesse ilmunud reklaam kahte jõululast hoidva neitsi Maarja ning tekstiga ?Kaks rõõmusõnumit ühe hinnaga? on selgelt ebamoraalne, kõlab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku (EELK) Tallinna Peeteli koguduse õpetaja Avo Üpruse hinnang.
?Seda seetõttu, et igasugune kirikliku sümboolika ehk jumalaema ja Jeesuse kasutamine oma läbimüügi suurendamiseks on ebamoraalne,? tähendas ta.
Vatikani esindaja Eestis monsenjöör Philippe Jourdani sõnul seab selline reklaamitaktika ühele pulgale väga erinevad väärtused - ühelt poolt väga intiimsed inimeluga seonduvad sfäärid ning teisalt puhtalt kommertslikud, tarbimisel ja kaubanduslikul edul põhinevad väärtushinnangud, kirjutab Postimees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Kui see nii on, siis on see väga kurb - sellega saadame me signaali, et ka isiklikku ja inimlikku sfääri saab mõõta rahas,? nentis ta. ?Müük ja kaubandus ning religioon tuleks teineteisest siiski lahus hoida.?
Tele2 avalike suhete juhi Inga Jagomäe sõnul olid mobiilioperaatori ja reklaamiagentuuri Brand Sellers DDB välja töötatud kampaania eesmärgid positiivsed. ?Tahtsime teha südamlikku reklaami ega osanud midagi halba näha, sest kristlike sümbolite kasutamine jõulude ajal on väga levinud,? tutvustas Jagomäe 1.-24. detsembrini vältava kampaania tagamaid.
Tema sõnul saadavad mobiiltelefoni omanikud jõulude ajal üksteisele palju rõõmsa sisuga tekstisõnumeid ning kahe teksti- ehk rõõmusõnumi saatmine ühe hinnaga on Tele2 jõulutervitus klientidele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele