• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.12.02, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Kirikuisad seavad kahtluse alla jumalaema kasutamise reklaamis

Kirikute esindajad nimetavad moraalselt küsitavaks Tele2 reklaami, mis pakub sideteenuseid kahte aupaistega last hoidva neitsi Maarja kujutamisega.
Pühapäeval üle riigi avalikesse kohtadesse ilmunud reklaam kahte jõululast hoidva neitsi Maarja ning tekstiga ?Kaks rõõmusõnumit ühe hinnaga? on selgelt ebamoraalne, kõlab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku (EELK) Tallinna Peeteli koguduse õpetaja Avo Üpruse hinnang.
?Seda seetõttu, et igasugune kirikliku sümboolika ehk jumalaema ja Jeesuse kasutamine oma läbimüügi suurendamiseks on ebamoraalne,? tähendas ta.
Vatikani esindaja Eestis monsenjöör Philippe Jourdani sõnul seab selline reklaamitaktika ühele pulgale väga erinevad väärtused - ühelt poolt väga intiimsed inimeluga seonduvad sfäärid ning teisalt puhtalt kommertslikud, tarbimisel ja kaubanduslikul edul põhinevad väärtushinnangud, kirjutab Postimees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Kui see nii on, siis on see väga kurb - sellega saadame me signaali, et ka isiklikku ja inimlikku sfääri saab mõõta rahas,? nentis ta. ?Müük ja kaubandus ning religioon tuleks teineteisest siiski lahus hoida.?
Tele2 avalike suhete juhi Inga Jagomäe sõnul olid mobiilioperaatori ja reklaamiagentuuri Brand Sellers DDB välja töötatud kampaania eesmärgid positiivsed. ?Tahtsime teha südamlikku reklaami ega osanud midagi halba näha, sest kristlike sümbolite kasutamine jõulude ajal on väga levinud,? tutvustas Jagomäe 1.-24. detsembrini vältava kampaania tagamaid.
Tema sõnul saadavad mobiiltelefoni omanikud jõulude ajal üksteisele palju rõõmsa sisuga tekstisõnumeid ning kahe teksti- ehk rõõmusõnumi saatmine ühe hinnaga on Tele2 jõulutervitus klientidele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele